سرویس: اجتماعی 01:33 - سه شنبه 23 خرداد 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس مطرح کرد:

نوید بهره برداری از بیمارستان ورزنه تا پایان سال 97/ تقسیم امکانات مجهز درمانی در پنج بخش شرق اصفهان

دکتر عابدی گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با دانشگاه اصفهان هماهنگ شد تا کار تکمیل بیمارستان شهر ورزنه سریعا انجام شود.

به گزارش اصفهان شرق، بیمارستان ۳۲ تخت خوابه ورزنه قدمی ایده ال در ایجاد شرایط آسان درمانی برای مردم محروم این بخش است که در سال 94 در ردیف بودجه قرار گرفت.

*دکتر کامران/ احداث بیمارستان شهر ورزنه، خدمتی بزرگ به مردم محروم

حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس چندی پیش اظهار کرد: با توجه به نقاط حادثه خیز جاده ای، علی رغم اصلاح قسمت حداکثری از جاده های شرق اصفهان، رفت و آمد و بعد فاصله مانع بزرگی در تردد بیماران به شهر اصفهان است که با احداث ساختمان بیمارستان و جذب پرسنل ماهر می توان خدمت بزرگی به مردم کرد.

وی گفت: احداث بیمارستان شهر ورزنه می تواند در سهولت رفت و امد مردم مناطق محروم برای درمان قدمی مفید باشد.

خبر مربوطه در لینک

*دکتر عابدی/ بهره برداری از بیمارستان ورزنه تا اواخر سال 97

نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگویی با اشاره به درخواست اعتبار لازم برای تکمیل ساخت بیمارستان ورزنه گفت: مسئول بودجه درخواست ما مبنی بر تکمیل ساخت بیمارستان بزرگ ورزنه را پذیرفت و طبق هماهنگی های انجام شده با دانشگاه اصفهان هماهنگ شد تا کار سریعا انجام شود.

دکتر حیدر علی عابدی از ساخت یک مرکز بهداشتی جدید برای ورزنه خبر داد و افزود: معاون پشتیبانی دانشگاه اصفهان، قول ساخت یک مرکز بهداشت جدیدالاحداث را برای ورزنه داد.

وی با اشاره به بهره برداری بیمارستان ورزنه تا پایان سال 97 اظهار کرد: این بیمارستان می تواند شرق اصفهان را تا فاصله 30 تا 40 کیلومتر از شهر ورزنه پوشش دهد و قطعا حجم پذیرش بیشتر از شهر ورزنه و بخش بن رود است.

نماینده مردم اصفهان تاکید کرد: با توجه به اینکه همه مردم بتوانند دسترسی کاملی به امکانات درمانی داشته باشند، می توان قسمتی از خدمات را در بخش های دیگر قرار داد و یک مجموعه قوی بتواند نیاز مردم شرق اصفهان را تامین کند.

وی با بیان این مطلب که امکانات یک بیمارستان بسیار مجهز در پنج بخش تقسیم می شود، خاطرنشان کرد: سعی ما این است که کمبودها را در بخش ها جبران کنیم و در این رابطه باید بتوان با تقسیم خدمات درمانی در بخش ها، از خدمات ارزنده بهداشتی بهره مند شد.

دکتر عابدی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیگیری زایشگاه کوهپایه تصریح کرد: اگر تعداد زایمان های یک شهر از میزانی کم تر باشد، قطعا پرسنل آن مرکز فرسوده می شود و نمی تواند در حالت نیاز، خدمت رسانی ایده الی انجام دهد.

انتهای پیام/ شجاعی

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.