سرویس: اجتماعی 00:29 - سه شنبه 23 خرداد 1396

امروز در جرقویه علیا رخ داد؛

تجمع و اعتصاب تراکتورداران جرقویه علیا در مقابل بخشداری/ تصاویر

به دنبال جلوگیری از برداشت شن و ماسه از طرف منابع طبیعی جرقویه، تراکتورداران در مقابل بخشداری تجمع کردند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

به گزارش اصفهان شرق، امروز تعدادی از تراکتورداران در مقابل بخشداری جرقویه علیا تجمع کردند و خواستار رسیدگی به جلوگیری از برداشت شن و ماسه شدند.

یکی از افراد حاضر با اشاره به جلوگیری از برداشت و بارگیری شن توسط منابع طبیعی گفت: اهالی منطقه جرقویه علیا بیش از چند دهه برای کارهای ساختمانی و بتون کاری شن مورد نیاز خود را از بیابانهای اطراف شهر حسن آباد یا روستاهای مجاور تهیه می کردند و این کار برای مشتری نیز مقرون به صرفه می باشد چراکه اگر بخواهند شن مورد نیاز خود را از کارخانه های سنگ شکن تهیه کنند با وجود درآمد کم و محرومیت برای مردم خیلی سخت و مشکل بود حال بعد از چند دهه منابع طبیعی مانع از این کار می شود آیا منابع طبیعی فکری برای درآمد ما می کند؟

یکی دیگر از رانندگان در ادامه افزود: مسئولان منابع طبیعی باید ابتدا مکانی را برای ما مشخص کند تا همه بدانند که از چه مکانی اجازه برداشت دارند و ما چند ماهه گذشته نامه هایی را به اداره منابع طبیعی فرستادیم ولی عملا اقدامی صورت نگرفته است.

بعد از یک روز اعتصاب و تجمع و پیگیری و تماس هایی که از طریق بخشداری با اداره منابع طبیعی جرقویه سفلی صورت گرفت مقرر گردید که طی یک ماه تراکتورداران به کار خود ادامه دهند ولی باید این کسبه برای به ثبت رساندن این معادن قابل برداشت اقدام کنند و یکی از این کسبه پیگیر این مسئله باشند.

انتهای پیام/ احمد صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.