سرویس: اجتماعی 00:19 - سه شنبه 23 خرداد 1396

همزمان با هفته اکرام برگزار شد؛

ضیافت افطار ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش بن رود/ تصاویر

ضیافت افطار امشب در باغ یکی از خیرین ورزنه(دکتر یوسفی ) برگزار و بیش از 150 نفر از ایتام تحت حمایت امداد و نیازمندان شهر ورزنه و بخش بن رود حضور داشتند.

به گزارش اصفهان شرق، مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش بن رود، امشب در حاشیه ضیافت افطاری در ورزنه گفت: هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام از پانزدهم رمضان همزمان با ولادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن مجتبی(ع) آغاز و تا 21رمضان روز شهادت امام علی (ع) ادامه دارد.

محمد محمدی با قدر دانی از همراهی خیران برای خدمت رسانی به مددجویان افزود: ضیافت افطار با حضور بیش از 150 نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد به مناسبت میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام با حضور حامیان طرح اکرام در شهر ورزنه برگزار شد.

وی اظهار کرد: رمضان ماه میهمانی خداست و تلاش ما امداد گران این است که در این ماه مبارک با همکاری خیرین و سایر دستگاه های حمایتی، خدمات مطلوب تری به مددجویان و نیازمندان با حفظ عزت نفس و کرامات انسانی آنها ارائه دهیم.

محمدی با اشاره به برگزاری مراسم ضیافت افطاری بیش از 150 نفر از ایتام و نیازمندان اظهارکرد: هدف از برگزاری این مراسم، اجرای طرح تکریم، اطعام و افطار ایتام و نیازمندان در هفته اطعام و اکرام ایتام و نیازمندان بوده است که این سنت حسنه اطعام و افطار ایتام و نیازمندان روزه دار مورد تاکید دین مبین اسلام بوده و همواره در بیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به آن اشاره و توصیه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.