سرویس: اقتصادی 14:00 - یکشنبه 21 خرداد 1396

رییس اداره فضای سبز

ماهیانه ۵۰ میلیون تومان برای نظافت رودخانه زاینده رود هزینه می شود

رییس اداره فضای سبز و ساماندهی مادی های شهر اصفهان اعلام کرد: به طور متوسط ماهیانه ۵۰ میلیون تومان برای نظافت و علف زنی رودخانه هزینه می شود.

به گزارش اصفهان شرق، سید جلال عمرانی  اظهارکرد: حدود ۳۰ نفر در فصول مختلف سال وظیفه نظافت و علف زنی رودخانه زاینده رود را بر عهده دارند و روزانه از ساعت ۵ صبح تا ۵ عصر در این مسیر مشغول فعالیت هستند.

وی یادآور شد: از محدوده ابتدای ناژوان تا انتهای محدوده خدماتی شهرداری اصفهان نظافت و لایروبی رودخانه زاینده رود به عهده شهرداری اصفهان است.

رییس اداره فضای سبز و ساماندهی مادی های شهر اصفهان با اشاره به اینکه در سال های اخیر به دنبال باز و بسته شدن رودخانه، برای نظافت آن مشکلاتی به وجود آمده است، افزود: در چند روز آینده باز هم رودخانه در حال بسته شدن است و حالت باتلاقی به خود می گیرد، مرداب کوچکی که داخل شهر ایجاد می شود که بوی بد آن باعث نارضایت شهروندان می شود و همه این عوامل باعث افزایش چند برابری فعالیت نیروهای نظافت رودخانه می شود.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط ماهیانه ۵۰ میلیون تومان برای نظافت و علف زنی رودخانه هزینه می شود، گفت: در زمان خشک بودن رودخانه بسیاری از افراد گمان می کنند کار نظافت انجام نمی شود، این در حال است که اکیپ های شهرداری در همه ایام سال در این راستا فعال هستند.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.