سرویس: اجتماعی » حوادث 03:13 - پنجشنبه 08 اسفند 1392

سقوط وانت پیکان در کانال آب

پیکان وانت بار در کانال آب در مسیر روستای ابوالخیر و کفران بخش بن رود سقوط و واژگون شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: عصرامروز وانت پیکان بار قالی شویی از مسیر روستای ابوالخیر به کفران در حال حرکت  بود که درنقطه حادثه خیز پل احداثی برروی زهکش وعدم کنترل راننده خودرو وانت بار دچار واژگونی و سقوط در داخل کانال به ارتفاع 4متر گردید. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و دو سرنشین خودرو هیچگونه مشکلی نداشتند ولی به خودرو خسارت جبران ناپذیری وارد گردید.

Vater-Mark

این دومین خبر سقوط در کانالهای خالی از آب بخش بن رود در این هفته می باشد و آنچه می بایست مورد توجه واقع شود برداشتن باری از دوش مردمی زحمت کش در شرایط سخت خشکسالی می باشد ولی آنچه مسلم است نگاه ویژه مسئولین به موضوعات پیش روست که ای کاش با اولین قربانی اقدامی روشن دراین جهت می اندیشیدیم تا شاهد تکرار حادثه تلخ و عزادار شدن برخی از خانواده ها نباشیم.

ای کاش لااقل برخی سرعت گیرهای وسط جاده را در کنار جاده ها قرار می دادیم تا تلنگری بر چشمان خواب آلود شهروندان باشد.

آیا اگر در گوشه و کنار شهرهای بزرگ این حوادث پیش می آمد ، بدون تفاوت از کنارش عبور می کردیم یا اینکه با درایت و حداقل زمان ممکن با کمتریم امکانات جلوی  بروز این حوادث را می گرفتیم.

حال آنچه مهم و ضروری می باشد واژه ی سقوطی است که در مقابلش نرده ای نیم متری حداقل کفایت در این مسیر  را می کند و ثبت قربانی گرفتن کانالهای خشک بدون حفاظ به بایگانی بن رود خواهد رفت.

Vater-Markio

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.