سرویس: اخبار شهرستان 16:45 - شنبه 20 خرداد 1396

همسر شهید مدافع حرم حاج محمود شفیعی:

اقدام تروریستی تهران تلنگری به برخی غفلت زدگان بود/ آرامش امروز را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم

رقیه طاووسی گفت: امنیتی که در جامعه اسلامی و کشور ما برقرار است به خاطر خون شهدا است و ما باید قدر شهدای مدافع حرم را بدانیم.

به گزارش اصفهان شرق، پیش از ظهر امروز، مراسمی با حضور خواهران بسیجی جرقویه سفلی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم حاج محمود شفیعی برگزار شد.

همسر شهید درباره روحیه شهادت طلبی ساده زیستی حاج محمود گفت: حاج محمود در وصیت نامه اش به من و فرزندانم خطاب کرده که دنبال رضایت خدا و اهل بیت باشید زیرا رضایت همه در آن خواهد بود و دنیا و آخرت خود را زیبا کرده اید، بگونه ای باشید که نه تنها خوب هستید بلکه دیگران را به خوبی ترغیب نموده و از بدی منع کنید و مبادا لحظه ای از دوستان و فامیل و فقرا و جامعه اسلامی غافل باشید و هر روز حداقل یک خیر برای اسلام و جامعه داشته باشید.

رقیه طاووسی با اشاره به اینکه شهید حاج محمود برای انتخاب شغل به فرزندانش وصیت کردند؛ ادامه داد: شهید گفتند: برای شغل پیشنهاد می کنم ببینید جامعه برای منفعل شدن به چه شغلی نیاز دارد و برای الهی شدن مردم کار کنید زیرا با نگاه و حجاب و میان عمل و رفتار به خودتان می توانید خدا و اهل بیت(ع) را تبلیغ کنید،«هر که خدا را یاری کند خدا او را یاری می کند»

وی از توصیه ای  که شهید به فرزندانش داشتند این گونه بیان کرد: بخش عمده از توان و وقت خود را صرف شکل دهی خانواده و فرزندان به رنگ خدا باشد، صبغه الله و گر نه زود می فهمیم که دیگر نه توان و نه مال و امکانات داریم ونه دیگر می شود کاری کرد.

همسر شهید، حادثه تروریستی اخیر تهران را با خاطره ای از شهید مثال زد و گفت: در حادثه تصادفی که هیچ کس فکر نمی کرد از این حادثه کسی جان سالم به در ببرد، همه سرنشینان زنده ماندن، حاج محمود بعد از حادثه می گوید زنده بودن من فرصتی بوده که خداوند در اختیار من قرار داده تا بیدار و هوشیار  شوم. حادثه اخیر تروریستی نیز برای کسانیکه که بصیرت نداشته و کوردل بوده اند یه گوشه چشمی بوده که خداوند می خواست به ما نشان بدهد تا از خواب غفلت بیدار شویم.

همسر شهید حاج محمود با اشاره به صفات اخلاقی شهید گفت:حاج محمود همیشه به نماز اول وقت توجه داشتند و دیگران را نیز برای خواندن نماز اول وقت تشویق می کردند.

وی افزود: امنیتی که در جامعه اسلامی و کشور ما برقرار است به خاطر خون شهدا است و ما باید قدر شهدای مدافع حرم را بدانیم.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.