سرویس: اجتماعی 01:48 - جمعه 19 خرداد 1396

به همت خواهران بسیجی انجام شد؛

طرح افطاری ساده در مسجد امیرالمومنین(ع) روستای روران برپا شد/ تصاویر

مجری طرح افطاری ساده براآن جنوبی گفت: امسال مجری طرح افطاری ساده در راستای عمل به فرمایش امام خامنه ای مدظله العالی همزمان با افطار 13 رمضان، در مسجد روستای روران برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، مهمترین شاخصه و ویژگی طرح افطاری ساده در ماه مبارک رمضان برپایی غرفه های معرفتی در مناطق مختلف است که به خوبی در چند سال اخیر توسط جوانان فعال و مومن روستاها و شهرهای کشور اجرا می شود.

امشب و همزمان با شب 13 ماه مبارک رمضان و در آستانه میلاد خجسته امام حسن(ع)، به همت بسیجیان روستای روران و اعضای هیئت محبان فاطمه(س) در راستای عمل به فرمایش امام خامنه ای مدظله العالی طرح افطاری ساده برگزار شد.

این طرح برای اولین بار در قالب بسته های افطاری و برگه توصیه رهبر معظم انقلاب و همچنین نگاه اجتماعی به سنت حسنه افطاری ساده، تهیه و بین مردم روستا توزیع شد.

مدیر اجرایی این طرح با اشاره به اینکه، به منظور بهتر اجرا کردن این طرح باید هیئت امنای مساجد نیز اعلام آمادگی کنند، افزود: قطعا این طرح می تواند در قالب های دیگر توسعه پیدا کند و می طلبد تا دیگر بخش های روستایی نظیر هیئت امنای مساجد، هیئت ها و بسیج به صورت مشارکتی همکاری کنند.

شجاعی توزیع بسته ها بین روزه اولی ها را یکی از برنامه های غرفه معرفت در طرح افطاری ساده عنوان کرد و گفت: در توزیع بسته های افطاری سعی شد، بسته ها بین روزه اولی ها تقسیم شود تا بتوان از ابتدای مسیر همراه آنها شد و لازمه موفقیت در این رابطه، تولید محتوای مطلوب در قالب برگه های افطاری ساده در بسته های توزیعی است.

وی از توزیع سبد غذایی در آینده نزدیک خبر داد و اذعان کرد: به لطف خدا در آینده نزدیک با برنامه ریزی کلان، به دنبال توزیع سبد غذایی در بین خانواده های نیازمند مناطق روستایی هستیم و این کار باید به صورت بومی و شناسایی خانواده ها توسط افراد معتمد محلی انجام شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.