اصفهان شرق

داعش تا تهران آمد تا حضور مدافعان حرم اثبات شود

کدخبر: 135269
1396/03/18 در ساعت 03:20

به گزارش اصفهان شرق، محسن رائجی طی یادداشتی در خصوص حوادث تروریستی تهران آورده است؛ با اتفاقی که امروز در شهر تهران توسط تروریست ها افتاده است مردم بیشتر از پیش موضوع امنیت و آرامش را احساس کردند و به وضوح همه درک کردند اگر شهدای مدافع حرم نباشند اوضاع و احوال کشور به مانند امروزی خواهد بود حال نمیدانم چطور افرادی از مسئولین اعتقادی به مذاکره دارند و سخن از اشتباه بودن کار مدافعان حرم میکنند.

آری، باید قبول کرد سوریه خط مقدم مقابله با صهیونیسم جهانی است و ما در حمایت از سوریه پایگاهی برای مقابله با دشمن در بیرون مرزهای ایران زده ایم، همانطور که در جنگ ۸ ساله دفاع مقدس علی رغم سایر کشورهای عربی تنها کشوری که ضربه ای به ما نزد و ما را در جنگ با عراق همراهی کرد، کشور سوریه بود.

یکی از نظریه پردازهای غربی به تازگی اعلام کرده است که جمهوری اسلامی ایران دو بال حزب الله و سوریه را دارد و اگر این دو بال شکسته شود جمهوری اسلامی ایران قدرت خود را در منطقه از دست می دهد. و شاید پاسخ اصلی این سوالات این باشد که دفاع از ارزش ها، حریم اهل بیت علیهم السلام و دفاع از مظلومین جهان به خصوص مردم مسلمان سوریه وظیفه هر مسلمانی است و نه فقط مسلمانان ایرانی.

مگر می شود کسی خانواده خودش را دوست نداشته باشد! مگر می شود گفت شهید عبدالحسین یوسفیان فرزندش عشق نورزد! مگر شهید خیزاب نمی دانست پسر کوچکش رنج بی پدری و داغ یتیمی را نمی تواند تحمل کند؟!

اما احساس تکلیف و دفاع از ارزش ها و آرمان هاست که انسان وارسته را از همه این تعلقات رها می کند و همچون اربابشان حضرت سیدالشهداء علیه السلام با آن که می دانست در کربلا چه بر سر خانواده و خودش می آورند برای دفاع از ارزش ها همه وجودش را فدای اسلام می کند، و مدافعان حرم، با اقتدار به مولایشان از همه تعلقات و وابستگی ها گذشتند.

و کلام آخر

بدینوسیله شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان را که در حمله ی تروریستی امروز در شهر تهران رخ داده است را به محضر امام عصر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ،مقام معظم رهبری و به ویژه خانواده های معظم و ارجمند این عزیزان تسلیت عرض نموده و برای باز ماندگان طلب صبر جمیل می نماییم.