سرویس: اجتماعی 15:00 - چهارشنبه 17 خرداد 1396

رئیس کل دادگستری استان اصفهان

زندان، آخرین اقدام دستگاه قضایی اصفهان برای مقابله با جرایم است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رویکرد دستگاه قضایی این استان پیشگیری از جرایم و صدور حکم زندان، آخرین اقدام این دستگاه برای مقابله با جرایم است.

به گزارش اصفهان شرق، احمد خسروی وفا ‘ دیشب در مراسم گلریزان برای زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان در هتل آسمان این شهر تصریح کرد: دستگاه قضایی استان اصفهان سعی دارد تا جایی که امکان دارد از زندان به عنوان اولین اقدام برای مقابله با جرایم استفاده نکند بلکه از صدور حکم زندان به عنوان آخرین اقدام استفاده کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، گفت: خیران استان اصفهان با دست های پر از انفاق و پر مهر خود، قدم های بزرگی را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد برداشته اند.
رئیس هیات امنای ستاد دیه استان اصفهان افزود: در سال گذشته 751 زندانی جرایم غیر عمد با اعتبار 74 میلیارد تومان با کمک خیران این استان از زندان های اصفهان آزاد شدند.

وی از شاکیان بعنوان خیران بزرگ نامبرد و گفت: 26 میلیارد تومان از 74 میلیاردتومان که سال گذشته برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در این استان پرداخت شد از طریق گذشت شاکیان تامین شد.

خسروی وفا تعداد زندانیان جرایم غیر عمد در زندان های استان اصفهان را 856 نفر اعلام کرد و افزود: برای آزادی این زندانیان حدود 100 میلیارد تومان نیاز است که امیدواریم این اعتبار با کمک خیران تامین و زمینه آزادی این زندانیان فراهم شود.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه کارکنان دستگاه قضایی این استان نیز در کمک به زندانیان جرایم غیر عمد نیز نقش آفرین بوده اند، تصریح کرد: در سال گذشته احکام اعسار به ارزش 28 میلیارد تومان توسط کارکنان دستگاه قضایی این استان برای زندانیان جرایم غیر عمد صادر شد.
انتهای پیام/خبرنگاران جوان
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.