اصفهان شرق

بلوغ سیاسی و انقلابی ملت و جنین مردۀ دوقطبی سازی

کدخبر: 135139
1396/03/17 در ساعت 13:56

اصفهان شرق_ مهدی نجفی، بیانات مهم رهبر معظم انقلاب، در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) آنچنان از اهمیت بالایی برخوردار است که می توان آن را منشور جامع و کامل انقلابی گری نامید، که در متن خود حقیقت آرمان های ناب امام خمینی(ره)، ظرفیت های عظیم انقلاب اسلامی،مردم سالاری دینی و اسلامی و شکوه عقلانیت در انقلابی گری را به همراه داشته است.

انقلابی گری مردم و نه بزرگ به دوقطبی سازی معاندان
در این میان باید در سخنان معظم له در حرم مطهر امام(ره) در موضوع انتخابات بیش از پیش تأمل کرد به ویژه آنکه رویکرد دشمنان اسلام در دوران پسا انتخابات بر ایجاد دوقطبی های کاذب و حبابی منحصر شده است.

به عنوان نمونه در روز های اخیر برخی سایت های معاند که وابستگی آنان به سروریس های جاسوسی غرب و دشمنان نظام اسلامی، گوش فلک را کر کرده است بر ایجاد دو قطبی اصرار می ورزند و با کمال بی انصافی بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در برخورد قاطع مسئولان با تخلفات عدیدۀ انتخاباتی را به عنوان شاکلۀ اصلی ایجاد دوقطبی میان رهبری و دولت مطرح کرده اند.

اما به راستی کیست که نداند مردم ایران در طول تاریخ به ویژه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا کنون، از هیچ یک از لیدرهای جریانات و احزاب سیاسی پیروی نکرده و نمی کنند، بلکه حضورشان در انتخابات در وهلۀ نخست ناشی از اهتمام به تقویت و حمایت از اصل اصیل نظام اسلامی و تجدید پیمان با ولی فقیه جامعۀ اسلامی است.

در کنار این مسأله رفع مشکلات و چالش های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتمای از دیگر مسائلی است که به نوعی در تقویت حضور مردم در انتخابات موثر است که انتخابات 96 علاوه بر اصل ذاتی حضور مردم یعنی بیعت با نظام و رهبری، در فرع خود نمونه بی بدیل از دغدغه های مهم اجتماعی و اقتصادی و سیاسی مردم به شمار می آید.


ملت در مسیر انقلاب؛ دشمنان انقلاب در کما!
بی تردید انتخاب مجدد روحانی به ریاست جمهوری دوازدهم، تمدید چهارسالۀ انتظارات و مطالبات ملت مسلمان ایران از وی در تحقق وعده های انتخاباتی از سال 92 تا 1400 است.

البته نمی توان انکار کرد که بسیاری از آرای موجود در سبد فرد منتخب در حقیقت نه به رقبای روحانی بود لذا تمایل آرای خاکستری به روحانی را نباید نادیده گرفت.

بنابراین با اعلام نتایج انتخابات و انتخاب روحانی، علاوه بر تعهد سنگین رئیس جمهور منتخب در عمل به وعده های سابق، تحقق به وعده های انتخاباتی 96 نیز بر دوش او نهاده شد تا تمام و کمال وعده های خود به ویژه وعده های مرتبط با رفع مشکلات اقتصادی مردم را محقق سازد. لذا بهت، حیرت و شوک روحانی در نشست خبری خود پس از پیروزی در انتخابات بی علت نبود.

این مسأله نشان می دهد بر خلاف ادعای مضحک رسانه های معاند، مردم به دنبال جریانات سیاسی و دوقطبی سازی های کاذب حرکت نمی کنند بلکه تنها به دنبال رفع مشکلات اقتصادی سیاسی و اجتماعی و تسریع مسیر انقلاب هستند.

انتخابات، همه‌پرسی نظام اسلامی؛ نافی دوقطبی سازی جریانات ضد نظام

در این میان بیانات مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام(ره) در تبیین دقیق تر و شفاف تر راه و گفتمان انقلاب برای آحاد ملت ایران موید این مدعاست، بیانات رهبر معظم انقلاب و معرفی مردم به عنوان پیروز واقعی انتخابات و تشکر صمیمانه معظم له از مشارکت 42میلیونی مردم در انتخابات و تأکید ایشان به انجام کار بزرگ ملت ایران، اشاره به افزایش اعتبار نظام اسلامی، ارتقای بی حدو حصر اعتماد مردم به انقلاب وتأکید بر اهمیت بی نظیر رأی هفتاد و چند درصدی در نظام همه و همه نافی دو طقبی سازی موهوم رسانه های بیگانه است و نشان می دهد مردم به شدت در مسیر انقلاب قرار دارند حتی «کسانی که ممکن است در دل از نظام اسلامی گله‌مندی هم داشته باشند» لیکن در نهایت « رأی به نظام اسلامی و اعتماد به نظام اسلامی بود».

هم چنین تأمل در بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام(ره) نشان می دهد معظم له با نفی نقش آفرینی نخبگان غرب گرا و متحجر در روند اقتدار نظام، مردم را به عنوان مهمترین شاخصۀ اقتدار انقلاب معرفی می کند.
بی تردید طرح این واقعیات نافی ادعای گزاف وجود دوقطبی در جامعۀ اسلامی است، لیکن سایت های معاند و ضد اسلامی از باب (نیش عقرب نه از ره کین است مقتضای طبیعتش این است) به ویژه پس از سخنان حکیمانۀ مقام مظعم ر هبری که به شدت قافیه را باختند همۀ تلاش مذبوحانۀ خود را به کار گرفته اند تا میان رأی مردم و بیانات رهبری دو قطبی های کاذب ایجاد کنند و به زعم باطل خود جامعه را ملتهب سازند.لیکن حقیقت این است که جنین مرده طرح دو قطبی سازی مدتهاست به زباله دان تاریخ پیوسته است و سایت ها و شبکه های مجازی معاند و آنهایی که جانمازشان به سمت غرب پهن است تنها بر تابوت خالی دوقطبی سازی سینه می زنند.

انتهای پیام/ اصفهان شرق