سرویس: اجتماعی 13:26 - سه شنبه 16 خرداد 1396

بیشتر بخوانید؛

انتشار اولین عکس از شاهزاده تاریکی پس از ۴۰ سال فعالیت مخفی در سیا

برخی رسانه‌های آمریکایی ادعا کرده‌اند عکس زیر متعلق به «مایکل دی‌آندریا» است که از سوی سیا به عنوان رئیس اداره عملیات‌های ایران انتخاب شده است.

به گزارش اصفهان شرق، برخی رسانه‌های آمریکایی ادعا کرده‌اند عکس زیر متعلق به «مایکل دی‌آندریا» ملقب به شاهزاده تاریکی است که از سوی سازمان جاسوسی سیا به عنوان رئیس اداره عملیات‌های ایران انتخاب شده است.


بیشتر بخوانید:


پیشتر گفته شده بود وی در طول ۴۰ سال فعالیت مخفی در سیا، در مقابل هیچ دوربینی قرار نگرفته است.
احتمال می رود این عکس پس از انتصاب او به عنوان رئیس اداره عملیات‌های ایران و به اقتضای جایگاه جدیدش که او را پس از ۴۰ سال از حالت یک مامور اطلاعاتی مخفی خارج می‌کند از او گرفته شده باشد.
در حالیکه سیا هیچ اطلاعاتی تاکنون از او منتشر نکرده است، برخی رسانه‌ها پیشتر به نقل از همکاران او که به شرط افشا نشدن نامشان حاضر به مصاحبه شده بودند نوشته بودند او اعتیاد شدیدی به نیکوتین دارد و در این تصویر افشاشده نیز دود سیگار به وضوح قابل مشاهده است.
گفته می‌شود مایکل دی‌آندریا در یکی از ماموریت‌های خارجی‌اش به عنوان مامور سیا با یک زن مسلمان آشنا شده و به خاطر ازدواج با او مسلمان شده است.
با راه‌اندازی اداره عملیات‌های ایران در سیا، قرار است از این پس تمام فعالیت‌های جاسوسی مرتبط با ایران تحت هدایت و نظارت مستقیم او انجام شود.
طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، وی طراح اصلی ترور شهید عماد مغنیه فرمانده نظامی ارشد حزب‌الله و همچنین، اسامه بن لادن سرکرده گروه تروریستی القاعده است.
انتهای پیام / باشگاه خبرنگاران

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.