سرویس: سیاسی 08:00 - سه شنبه 16 خرداد 1396

عضو مجلس خبرگان رهبری:

اعتراض به سند 2030 در راستای فرمایشات رهبری است/ طلبکار هم شده‌اند، می‌گویند از توهین به 2030 نمی‌گذریم!

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از اینکه به عملکرد طلاب در مقابله با سند 2030 اعتراض می‌کنند، گفت: چرا به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در کشور تدوین شد و رهبری نیز آن را تایید فرمودند عمل نکردند؟ حالا طلبکار هم شده‌اند و می‌گویند ما توهین به 2030 را حلال نمی‌کنیم!

به گزارش اصفهان شرق، آیت‌الله مصطفی موسوی اصفهانی در مراسم بزرگداشت قیام 15 خرداد در حوزه علمیه همدان با بیان اینکه نباید تنها به بازگو کردن رشادت‌ها اکتفا کرد بلکه باید مجاهد بود، اظهار کرد: عناصر انقلابی باید در صحنه باقی بمانند و به دیگران بفهمانند که آمریکا، هنوز همان آمریکای سابق است.

وی تصریح کرد: اگر در صحنه حضور داشته باشیم آن دسته از دولتمردان که چشم امید به آمریکا دارند وقتی ببینند شرایط نامناسب است به خاطر مردم مجبورند بازگردند.

رئیس حوزه‌های علمیه همدان در ادامه با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات و تقدیر از آنها گفت: قوه قضاییه باید به تخلفات انتخاباتی کاملا رسیدگی کند، صحت انتخابات را شورای نگهبان تایید کرده و رهبری هم پذیرفته‌اند، پس ما هم به سبب تایید رهبری می‌پذیریم اما خود شورای نگهبان هم عنوان کرده که تخلفات در این دوره از انتخابات چشمگیر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر یک استاندار تخلف کرده باید به تخلفات آن رسیدگی شود، خطاب به حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان  گفت: از شما تقاضا می‌کنم قبل از اینکه رهبری سینه سپر کند شما سینه سپر کنید، چرا باید حتما رهبری اقدام کند تا ما بفهمیم؟ اگر اکثریت شما را همراهی نمی‌کنند به عنوان اقلیت اعتراض کنید مگر مدرس چند نفر بود؟!

عضو مجلس خبرگان رهبری با طرح این سئوال که آیا توهین‌هایی که به قوه قضاییه شد در مجلس قابل پیگیری نیست؟ افزود: دیروز هم مقام معظم رهبری فرمودند دهه 60 و اتفاقات آن را فراموش نکنید، اگر آن افراد اعدام نمی‌شدند انقلاب را از بین می‌بردند.

وی با بیان اینکه نباید به خاطر بازی‌های انتخاباتی حرفی زده شود و اسباب تفرقه‌اندازی را به دست دشمن بدهیم بعد پیگیری نشود، گفت: دو روز پیش استکبار جهانی در منطقه علیه انقلاب ما صریح سخنرانی کردند؛ ما هم از دولتمردانمان می‌خواهیم در مقابل آنها صریح سخنرانی کنند.

موسوی اصفهانی در ادامه اظهار کرد: از مردم ایران اسلامی به خصوص مردم همدان که در انتخاب اصلح درست قدم برداشتند تشکر می‌کنیم، من همین جا به مردم می‌گویم این چند سال به چشم بر هم زدنی تمام می‌شود و چهار سال دیگر انتخاباتی دیگر در راه است.

وی با انتقاد از اینکه به عملکرد طلاب در رابطه با مقابله با سند 2030 اعتراض می‌کنند در صورتی که اعتراضات ما به این سند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است، افزود: چرا به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در کشور تدوین شد و رهبری نیز آن را تایید فرمودند عمل نکردند؟ حالا طلبکار هم شدند و می‌گویند ما توهین به 2030 را حلال نمی‌کنیم!!

رئیس حوزه‌های علمیه همدان با بیان اینکه می‌خواهند آرام آرام انقلاب را از بین ببرند بنابراین باید در صحنه باشیم، افزود: برای این انقلاب 250 هزار شهید داده شده و متعلق به مردم است پس باید تا جان در بدن داریم از آن دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز آینده منطقه در دست ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز ایران در مسائل سوریه، عراق و دیگر مناطق تصمیم‌گیرنده است و آمریکا هم در منطقه‌ای که ایران حضور دارد قدرتی نخواهد داشت.

موسوی‌اصفهانی در ادامه با اشاره به اینکه این انقلاب با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری توطئه‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: باید همواره مطیع اوامر رهبری بود.

وی در ادامه خدمت‌رسانی به مردم را یکی از مسائل اساسی در کشور دانست و اظهار داشت: به گوش آقای استاندار برسانید که خدمتگزاری به این مردم را در اولویت کارهایتان بگذارید، حالا که قدرت در دست شماست برای این مردم کار کنید.

رئیس حوزه‌های علمیه همدان در بخش دیگری از سخنانش با گریزی به قیام 15 خرداد و خون هزاران شهید برای دفاع از مقام ولایت در این روز افزود: فقط خدا می‌داند در این قیام چه خون‌هایی ریخته شده است!

وی با بیان اینکه مکتب شهادت را در مدارس علمیه به ما آموختند، افزود: بعد از دستگیری امام خمینی(ره) مردم برای دفاع از مرجعیت به خیابان ریختند و اثبات کردند که خواستار دین و انقلاب هستند.

موسوی اصفهانی تصریح کرد: امروز باید مانند پانزده خردادی‌ها سینه سپر کنیم و حامی مقام عظمای ولایت باشیم؛ در این میان وظیفه طلاب و حوزه‌های علمیه سنگین‌تر است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.