سرویس: اخبار شهرستان 03:13 - دوشنبه 15 خرداد 1396

نماینده ولی‌فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف در ورزنه:

اندیشه های امام خمینی(ره) در جهان اسلام تا ابد ماندگار می ماند

حجت‌الاسلام محمدعلی طالب‌پور در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در ورزنه گفت: امام راحل(ره) با اندیشه الهی و اسلامی خویش جویندگان راه سعادت را راهنمایی و هدایت کردند.

به گزارش اصفهان شرق، امشب، مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و یادواره 31 شهید شهر ورزنه با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا، روحانیت معزز، بسیجیان و مردم شهید پرور در مسجد جامع شهر ورزنه برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف در این مراسم گفت: فقدان حضرت امام(ره) ضایعه ای بسیار سخت برای جهان اسلام به ویژه برای ملت انقلابی ایران بود.

حجت‌الاسلام محمدعلی طالب‌پور افزود: امام راحل(ره) با اندیشه الهی و اسلامی خویش جویندگان راه سعادت را راهنمایی و هدایت و با آثار ارزشمند و گرانبهای خود نام مقدس خویش را زنده و ماندگار کردند.

وی اظهار کرد: پیر جماران شخصیتی بودند که عمر شریف خود را در راه اهداف مقدس دین اسلام و ملت غیور ایران اسلامی صرف کرده و با کج روی ها و انحرافات زمانه مبارزه ای سرسختانه داشتند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: امام(ره) در طهارت روح، قوت ایمان و قدرت انسان سازی کم نظیر بوده و هستند و اندیشه های والای ایشان تا ابد در تاریخ این جهان ماندگار و راه ایشان همواره نقشه راهی برای همه آزادگان و پیروان حقیقت خواهد بود.

وی با اشاره به ویژگی های امام خمینی(ره) اذعان کرد: حضرت امام خمینی(ره) با توکل بر خداوند متعال و ایمان به ملت ایران توانستند رژیم طاغوت شاه را سرنگون کرده، ریشه های ظلم و فساد را برای همیشه در کشور خشکانیده و استقلال و آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام طالب پور اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره) با رهبری پیامبر گونه خویش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به خوبی جنگ تحمیلی را هدایت و رهبری کردند و ملت ایران اسلامی را در برابر هجوم تمام دشمنان اسلام چه شرق و چه غرب پیروز کردند.

در پایان با مداحی مداح اهل البیت محمد مرادی مردم به عزاداری و سینه زنی پرداختند و با قرائت فاتحه برای روح امام راحل توسط حضار، مراسم خاتمه یافت.

نظیر این مراسم در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر ورزنه برگزار شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.