سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 18:14 - شنبه 13 خرداد 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد:

ضرورت پیش بینی و اجرای سامانه دوم آب اصفهان

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به تغییر رنگ و قرمز شدن رودخانه زاینده رود که هفته گذشته رخ داد، گفت: طی سال های گذشته با بروز حوادثی در زاینده رود تامین آب آشامیدنی مردم دچار مشکل شد بنابراین برای تامین آب شرب مردم اصفهان نیازمند دو سامانه آبرسانی هستیم.

به گزارش اصفهان شرق،  حیدرعلی عابدی در خصوص تغییر رنگ آب رودخانه زاینده رود که چهارشنبه هفته آینده رخ داد، اظهار داشت: به دلیل بروز مشکل فنی در سامانه پمپاژ تصفیه خانه آب شرب مقداری گل و لای وارد زاینده رود شد که این موضوع باعث تغییر رنگ آب رودخانه شد.

وی با یادآوری اینکه با اقدامات انجام شده از سوی دستگاه های مسئول ظرف مدت دو ساعت مشکل فنی پمپاژ  تصفیه خانه رفع و از ورود گل و لای به زاینده رود جلوگیری شد، بیان داشت: این مشکل رفع شده و جای نگرانی وجود ندارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه زاینده رود تنها مسیر تامین آب اشامیدنی اصفهان است، تصریح کرد: طی سال های گذشته نیز با بروز مشکلاتی تامین آب آشامیدنی مردم با مشکل مواجه شد بنابراین به صورت جدی نیاز است دو سامانه برای تامین آب شرب شهرستان اصفهان وجود داشته و به یک مسیر متکی نباشیم.

عابدی بر لزوم پیش بینی و اجرای سامانه دوم آب اصفهان تاکید کرد و افزود: باید به گونه ای عمل کرد که اگر در مسیر تامین آب آشامیدنی اصفهان خللی ایجاد شد با استفاده از سامانه دوم بتوان آب شرب مورد نیاز مردم را تامین کرد.

انتهای پیام/ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.