سرویس: اخبار شهرستان 15:58 - جمعه 12 خرداد 1396

مسئولین برای رفع مشکلات و خدمت به مردم تلاشی جدی داشته باشند

حجت الاسلام کریمی گفت: مردم ما مردمی انقلابی، متعهد و شهید پرور هستند و مشکلات زیادی گریبانگیر این مردم عزیز است که از منتخبین می خواهیم در مسیر مرتفع شدن مشکلات و خدمت به مردم تلاشی جدی داشته باشند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه موقت ورزنه ظهر امروز در جمع نمازگزاران ضمن دعوت به تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار کرد: پروردگار عالم هم دارا و هم تواناست و حساب و کتابی در دارایی ،توانایی ودانایی او نیست و او دنبال بهانه ای است که دارایی خودرا به بندگان ببخشد چرا که رحمان ورحیم است.

حجت الاسلام کریمی ادامه داد: خدا می فرماید اگر بندگان گنهکار من می دانستند که چه اشتیاقی به آنها دارم آنها از شور و شوق  این اشتیاق می مردند و بدانیم که رافت الهی دایره اش وسیع بوده و دارایی خدا همیشه جاری است و برای استفاده از این ثروت بی انتها باید ظریفت خود را بالا ببریم.

وی به دعای امام سجاد(ع) اشاره و افزود: امام سجاد(ع) از خدواند طلب ثروت درون می کند یعنی همان ظرفیت چرا که اگر این ایمان و ظریفت در وجود خود را ضعیف کنیم به طرف گناه و انحراف کشیده و امروز به وضوح در جامعه ما این مشکلات وجود دارد.

خطیب موقت ورزنه به ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی است که سفره وجود خود را گسترده تر از قبل کرده و از تعلق به دنیا بپرهیزیم، حضرت ابراهیم (س) وقتی در آتش قرار گرفت بخاطر این که مهاجر بود و تعلقی به دنیا نداشت به اذن خدا آتش بر او گلستان شد بدانیم معامله با خدا کار بسیار سختی است و کسانی که تعلقات دنیایی دارند نمی توانند به راحتی با خداون متعال معامله نمایند.

حجت الاسلام کریمی در ادامه به تأیید صحت انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس اشاره و اظهار کرد: صحت انتخابات ریاست جمهوری و میاندوره ای مجلس از سوی شورای محترم نگهبان به تأیید رسید که به منتخبان ریاست جمهوری، مجلس و شورا های اسلامی شهر و روستاها تبریک می گوییم.

امام جمعه موقت ورزنه ادامه داد: مردم ما مردمی انقلابی، متعهد و شهید پرور هستند و مشکلات زیادی گریبانگیر این مردم عزیز است که از منتخبین می خواهیم در مسیر مرتفع شدن مشکلات و خدمت به مردم تلاشی جدی داشته باشند.

وی در ادامه به رحلت حضرت امام خمینی اشاره و افزود: 14 خرداد سال 68 یادآور حادثه تلخ رحلت جانسوز امام خمینی این شخصیت شجاع دل و اسوه فقاهت و سیاست،بنیانگذار حکومت علوی در دنیا بوده که آیندگان این شخصیت انقلابی را به بزرگی و بی همتایی یاد خواهند کرد.

امام جمعه موقت ورزنه به انتخاب رهبر معظم انقلاب در سال 68 اشاره و تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری بعد از ارتحال حضرت امام (ره) انتخابی بسیار شایسته، دقیق و انقلابی داشت تا بیرق انقلاب اسلامی را برای رسیدن به اهداف عالیه به دست فرزند سلف خمینی کبیر یعنی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بسپارد.

حجت الاسلام کریمی به قیام 15 خردا مردم در سال 42 اشاره و گفت: 15 خرداد سالروز قیام مردم قم برای دفاع از اسلام بود و رزیم طاغوتی پهلوی خواست تا با سرکوب کردن مردم این خروش مردم را از بین ببرد ولی خداوند متعال به یاری این مردم آمد و نتوانستند با این کشتار مردم، اسلام را از بین ببرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.