سرویس: اخبار شهرستان 09:00 - جمعه 12 خرداد 1396

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه امام علی (ع) مطرح کرد:

شبکه اینترانت شباب، راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

سرهنگ عجمی در حضور بسیجیان جرقویه علیا گفت: همه حوزه ها باید به ایجاد شبکه شباب فعال اقدام کنند تا بتوانیم با سرعت زیاد به اهداف بسیج در محیط مجازی دست پیدا کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اصفهان در حضور شورای پایگاه های بسیج جرقویه علیا با اشاره برنامه های بسیج در سال 96، به راه اندازی شبکه شباب و ارتقای عملکرد آن گفت: شبکه اینترانت شباب محيطي امن و سريع است كه به راحتي پايين ترين رده بسيج را به سازمان بسيج مستضعفين متصل مي‌كند و پاسخگوي تمام نيازمندي‌هاي كاربران است.

حسن عجمی یکی دیگر از اهداف این شبکه را مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و افزود: جوانان می توانند در یک محیط فرهنگی و سالم مجازی وارد شوند و این شبکه گسترده فرصت خوبی برای پیشبرد اهداف بسیج است و با این کار می توان دسترسی اکثر جوانان و مخاطبین را به اینترنت سالم فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بسیچ در سال 96 جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را بکار گرفته است و این اهدافی مانند فرهنگ کار و تلاش، مردمی کردن اقتصاد، تقویت روح خود باوری و خود اتکایی، اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف، استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات و حمایت از تولید ملی و عدم مصرف کالای خارجی مؤلفه هایی هستند که توسط بسیج در میان مردم در حال فرهنگ سازی است.

عجمی در ادامه تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی از جمله کارهایی است که به طور خاص در شکل ها و شیوه های مختلف از سوی اقشار مختلف بسیج پیگیری می‌شود و با انجام فعالیت های عمرانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی اقداماتی صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در ادامه به ارتباط بسیج با مساجد اشاره و خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های سال 96 بسیج، توسعه و تعمیق برنامه های فرهنگی در ارتباط با مساجد است و بسیج باید فعالیت ها و برنامه های خود را در مساجد گسترش دهد و پایگاه ها بسیج در اجرای برنامه ها به روز باشند تا مورد پسند جوانان و نوجوانان قرار گیرد.

شباب، شبکه اینترانت بسیج است که چند سال پیش به دستور مقام معظم رهبری پیاده سازی شد.
انتهای پیام/

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.