سرویس: اخبار شهرستان 08:06 - جمعه 12 خرداد 1396

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بن رود خبر داد:

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در ورزنه

بخشدار بن رود گفت: همه دستگاه های اجرایی باید در برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همکاری و هماهنگی های لازم را داشته باشند تا برنامه های خوبی در منطقه شاهد باشیم.

به گزارش اصفهان شرق، جلسه گرامی داشت ستاد ارتحال حضرت امام(ره) به ریاست بخشدار بن رود، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش و سایر مسئولان در صبح امروز سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

بخشدار بن رود در ابتدای جلسه ضمن قدر دانی از حضور پر شور مردم منطقه در انتخابات 29 اردیبهشت ماه گفت: حماسه ای رقم خورد حماسه ای مهم بود که تک تک مردم در جای جای کشور آن را رقم زدند و در کنار این هم باید از عواملی که امنیت انتخابات را تأمین کردند تشکر کرد.

احمد صادقی افزود: همه دستگاه های اجرایی باید در برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همکاری و هماهنگی های لازم را داشته باشند تا برنامه های خوبی در منطقه شاهد باشیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم در این مراسم گفت: برنامه عزیمت به مرقد مطهر حضرت امام(ره) از طریق حوزه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(ع) پیگیری گردد تا مردم بتوانند در این برنامه معنوی شرکت کنند.

حجت الاسلام احمد کریمی در پایان خاطر نشان کرد: مراسم ارتحال هم روز یکشنبه ساعت 18 در مسجد جامع شهر ورزنه برگزار می شود که عموم مردم می توانند در این مراسم شرکت کنند و همزمان با این برنامه یادواره های شهدا هم برگزار می شوند.

 

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.