سرویس: اخبار شهرستان 00:42 - پنجشنبه 11 خرداد 1396

در آستانه سالروز رحلت امام خمینی(ره)؛

ستاد برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم 14 خرداد در جرقویه برگزار شد

نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان ادارات و ارگان های منطقه در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، جلسه ستاد هماهنگی 14 خرداد امشب با حضور مسئولان در جرقویه علیا برگزار شد.

بخشدار جرقویه علیا ضمن  خیر مقدم به حضار و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مهمانی خدا با اشاره به نقش رهبر کبیر انقلاب در هویت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: نقش امام خمینی(ره) در هویت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بی نظیر است و آشنایی نسل جوان امروزی، با عظمت این شخصیت بزرگ جهان اسلام ضروری است و مبلغین باید در مراسماتی که برگزار می شود شخصیت علمی و اخلاقی امام خمینی را بیان کنند.

بهزاد فر در ادامه افزود: از تمامی ظرفیت های موجود درمنطقه برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن آیین های این ایام بهره گیری خواهد شد.

بهزادفر در پایان به نقش مدیران دستگاه‌های اجرایی در برگزاری باشکوه مراسم سالگرد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، افزود و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با علم به اینکه مسند امروز آن‌ها به‌واسطه ایثار امام خمینی (ره) و شهدای گلگون‌کفن به‌دست‌آمده است، باهمت و اشتیاق در برپایی این مراسم همت گمارند و با فضا سازی مناسب از قبیل نصب پلاکارد و بنر در موضوعات سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب و یوم الله 15 خرداد بستر مناسبی جهت شرکت باشکوه مردم در این مراسم را فراهم آورند و مراسمی در خور شان و منزلت آن پیر فرزانه برگزار کنیم.

در ادامه فرماندهی حوزه 5 بسیج امام محمد باقر (ع) با اشاره اعزام کاروان زیارتی و شرکت در مراسم ارتحال در حرم مطهر امام در سالهای قبل گفت: در سالهای قبل از هر منطقه چند اتوبوس جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام می شدند ولی امسال به جهت تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان و مسئله بعد مسافت مقرر شده است تا مراسم بزرگداشت ارتحال رهبر فقید انقلاب به صورت متمرکز و با شکوه  در مناطق و روستاها برگزار شود.

وی همچنین در ادامه افزود: برای آشنایی نسل جوان امروزی با سیره و روش امام خمینی(ره) با همکاری کانون های فرهنگی مسابقه ای در موضوع شخصیت اخلاقی و علمی و زندگینامه امام خمینی (ره) برگزار شود و به 10 نفر از افراد به قید قرعه جوایزی اهدا گردد.

در ادامه با بحث و تبادل نظر مقرر شد تا مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهر حسن آباد در روز یکشنبه مورخه 14/3/96 بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع برگزار شود و همچنین تاکید شد که در روستاها نیز با هماهنگی دهیاران و هیئت های مذهبی مساجد مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام برگزار شود.

انتهای پیام/ احمد صادقی

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.