سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 10:38 - سه شنبه 06 اسفند 1392

در دبيرستان نوردانش حسن آباد

نتایج مثبت هماهنگی در ارتباط این دو نهاد جرقویه علیا

ارتباط خانه و مدرسه دو نهاد مهم در سطح اجتماع موجب ايجاد هماهنگي در فعاليت هاي تربيتي و آموزشي در راستای پویایی دانش آموزان می شود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه علیا: ارتباط بين خانواده ها و مدارس بين فعا ليت هاي تربيتي و آموزشي هماهنگي ايجاد كرده و نتيجه مثبت آن پويايي و تعادل، به ارتباط اين دو نهاد  بستگي دارد.

در همين راستا جلسه اي با حضور والدين دانش آموزان در سالن اجتماعات دبيرستان دخترانه نوردانش  برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مديريت دبيرستان نور دانش حسن آباد ضمن خير مقدم به حضار و تقدير و تشكر از حضور با شكوه آنها در اين جلسه، اين حركت را نشانه اهميت دادن به تربيت و آموزش فرزندانشان خواند و اظهار اميد واري كرد كه اين رابطه بين مدرسه و خانواده هر روز پر رنگتر گردد.

صادقي در ادامه گفت: خانواده و مدرسه دو نهاد اجتماعي مي باشند كه هر دو بايد در يك سو و يك هدف حركت كنند و خانواده بايد در مدرسه نقش اساسي داشته و ما را در انجام فعاليت هاي آموزشي و پرورشي با ارائه پيشنهادات و انتقادات سازنده ياري نمايد.

وی با اشاره به ارائه توان اقتصادی فرد در تعلیم و تربیت افراد گفت: مدرسه به عنوان يك موسسه ي آموزشي و پرورشي به توان مالي نياز دارد هر چند كه امور اقتصادي در تعليم و تربيت هدف و محور نيست ولي توان اقتصادي شرط لازم موفقيت در دستيابي به اين اهداف مي باشد.

صادقی به فعاليت هاي انجام شده در آموزشگاه پرداخت و اظهار کرد:  با توجه به وجود دانش آموزان مستعد و استعداد هاي بالقوه  درمناطق كويري  بايد برنامه ريزي هاي هدف دار صورت گيرد تا اين استعدادهاي بالفعل شود.

وی در پایان با توجه به كمبود سرانه مدارس خاطرنشان کرد: اوليا و افراد خير بايد  در حد امكان به مدارس كمك كنند و خود را در اين امر خداپسندانه شريك كنند.

در ادامه محمد صادقي مشاور مدرسه نيز در مورد خانواده و ارتباط ان با مدرسه سخناني ايراد كرد.
در پايان عبدالحميد قيصري ريئس انجمن اوليا و مربيان اين آموزشگاه  نيز طي سخنان كوتاهي از حضار تشكر كرد و به اهميت علم و نقش انجمن و اوليا و مربيان پرداخت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.