سرویس: دین و اندیشه 15:04 - چهارشنبه 10 خرداد 1396

رییس ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) استان اصفهان؛

تدارک برنامه های متعدد برای بزرگداشت ارتحال/ امام خمینی(ره) برای رشد و کمال جامعه قیام کرد

عسکری گفت: برنامه‌های متعددی برای بزرگداشت ارتحال امام راحل(ره) تدارک دیده‌شده است.

به گزارش اصفهان شرق، رییس ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) استان اصفهان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ایران مرکز فرهنگ تشیع و موردعنایت حضرت ولی‌عصر (عج) است و از همین رو حضرت امام خمینی (ره) برای رشد و کمال جامعه قیام کردند.

جعفر عسگری شهدای انقلاب اسلامی را قیام‌کننده برای خدا و شهید در این راه عنوان کرد و افزود: امنیت ایران اسلامی در منطقه‌ای ناامن امروز به دلیل رشادت‌های رزمندگان و شهدای کشور است.

رییس ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) استان اصفهان تأکید کرد: تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) وظیفه همگانی است.

به گفته وی، عرفان، اخلاق، مردم و دشمن‌شناسی، موقعیت‌شناسی، رهبری و … گوشه‌ای از ابعاد شخصیتی ایشان است، که جوانان را باید با این شخصیت‌ها آشنا کرد.

عسگری گفت: دیدگاه‌های بزرگان در داخل و اندیشمندان بین‌المللی درباره شخصیت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی گواه شخصیت بزرگ ایشان دارد؛ اصل و قواعد فعالیت‌های امام خمینی (ره) در دو اصل اسلام و مردم خلاصه می‌شود.

رییس ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) استان اصفهان اظهار کرد: ستاد بزرگداشت باهدف بازخوانی اندیشه‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی فعالیت‌های خود را شکل داده است.

عسگری با تأکید بر لزوم ادامه راه امام امت، گفت: نباید گذاشت یکسری از تحریفات، روحیه انقلابی  در کشور را دچار انحطاط کند، باید قاطعانه جلوی تحریفات به ویژه تحریف شخصیت و راه امام (ره) ایستاد.

وی بابیان اینکه در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) قرارگرفته‌ایم، گفت: چون این روز با ایام ماه مبارک رمضان مقارن است، تنها دو هزار و 500 نفر از چهار شهرستان نطنز، اردستان، کاشان و آران و بیدگل به تهران اعزام خواهند شد.

رییس ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه تمرکز بر برگزاری برنامه‌های در مراکز شهرستان‌ها گذاشته‌شده است، اظهار کرد: مراسم 14 خرداد روز یکشنبه ساعت 18 همراه با سخنرانی حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گلستان شهدا برگزار می‌شود.

عسگری اطلاع‌رسانی برای حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در این مراسم را انتظار این ستاد عنوان کرد و افزود: انعکاس برنامه‌های انجام‌شده هم می‌تواند به آگاهی بخشی از ابعاد شخصیت امام راحل کمک کند.

وی تصریح کرد: امروز پنجم رمضان یادآور حماسه مردم اصفهان علیه استبداد رژیم منحوس پهلوی است.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.