سرویس: جهادومقاومت 11:29 - یکشنبه 07 خرداد 1396

نقد و نظر؛

توهین به شهدای مدافع حرم نشأت گرفته از تفکر «اسلام سکولار» است

توهین به شهدای مدافع حرم نشأت گرفته از تفکر اسلام سکولار است، چرا که اگر وقتی در اصفهان به شهدای مدافع حرم توهین شد یک نفر در همان جلسه اعتراض کرده بود، در جای دیگری شاهد این توهین ها نبودیم.

به گزارش اصفهان شرق، مدتی هست اهانت به شهدای مدافع حرم درکشور هم در فضای مجازی و هم حقیقی در حال ترویج هست و مهمترین هدف از اهانت ها را می توان شکستن حرمت شهدا و از بین بردن قداست شهید و همچنین ازبین بردن روحیه شهادت طلبی در جامعه دانست.

ترویج تفکر ضد مقاومت و جهاد که متاسفانه در سند ذلت بار وننگین ۲۰۳۰ نیز با حذف دروس مربوط به ایثار وشهادت مطرح شده  و مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی اخیرشان بدان اشاره فرمودند، در همین رابطه است.

راستی چرا عده ای با فرهنگ شهادت مخالفند؟ شاید به دلیل آن است که تفکرشان می گوید دنیا دنیای مذاکره است نه موشک.

شاید قائل هستند که حتی با داعش هم می توان ازراه مذاکره وارد شویم و شاید اعتقاد دارند زمان دفاع مقدس هم می شد با صدام پای میز مذاکره نشست ! و اگر هم قسمتی از خاک کشور را می خواست به او می دادیم ولی جنگ نمی شد بهتر بود؟

تفکری می گوید اگر کشور امارات چند صباحی دیگر تهدید کرد که جزایر سه گانه را تحویل دهید و گر نه جنگ می شود عده ای قبول می کنند تا از این طریق سایه جنگ را از سر کشور دور کنند.

توهین به شهدای مدافع حرم نشأت گرفته از تفکر اسلام سکولار است چرا که اگر وقتی در اصفهان به شهدای مدافع حرم توهین شد یک نفر درهمان جلسه اعتراض کرده بود در جای دیگر شاهد این توهین ها نبودیم.

کسانی که با علم و آگاهی به شهدای مدافع حرم و به نیت شهدا جسارت می کنند همان داعشی های وطنی هستند که برای رسیدن به اهداف خود از هیچ خیانت و جسارتی فروگذار نمی کنند و ما ازخانواده معظم شهدا بالاَخص شهدای مدافع حرم شرمنده ایم که درمقابل یاوه گویی عده ای معلوم الحال سکوت میکنیم.

شرمنده ایم که شما فرزندان خود را فدا کردید تا امنیت دراین کشور حاکم شود، تاجنگ از مرزهای این کشور دور شود و حال عده ای این امنیت را به خود نسبت دهند و بگویند ما که آمدیم سایه جنگ برطرف شد.

ملت غیور ایران این را بدانیم که اگر خدای ناخواسته دشمن تعرضی به خاک این کشور کرد اولین مدافعان این کشور کسانی هستندکه با تفکر و روحیه شهادت طلبی و ایثار و مقاومت آشنا هستند و اولین کسانی که یا تسلیم می شوند و یا به صورت ذلت بار فرار می کنند کسانی هستند که اکنون مخالف جریان مقاومت و جهاد هستند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.