سرویس: اجتماعی 08:00 - یکشنبه 07 خرداد 1396

فرمانده انتظامی اصفهان مطرح کرد

برخورد پلیس با حرمت‌شکنان ماه رمضان/اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی ویژه در روزها و شب‌های ماه مبارک رمضان در اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهارداشت: براساس قانون هرگونه هنجارشکنی و روزه خواری در ملاء عام جرم بوده و پلیس به عنوان ضابط قضائی موظف است به طور قاطع با افرادی که شئون این ماه را رعایت نمی‌کنند برخورد کند.

وی افزود: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان فرماندهی انتظامی استان با اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی ویژه، به دنبال ایجاد زمینه کسب فیض بیشتر مردم در این ماه پربرکت است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان به عنوان وظیفه‌ای همگانی تأکید و خاطرنشان کرد: از کسانی که به دلایلی قادر به گرفتن روزه نیستند می‌خواهد از روزه‌خواری علنی پرهیز و حرمت این ماه را حفظ کنند.

وی گفت: با همکاری اداره نظارت براماکن عمومی پلیس و شورای اصناف برای مسافران و گردشگران و افرادی که عذرشرعی دارند مراکزی در شهر و پایانه‌های مسافربری پیش‌بینی شده است که این مراکز می‌توانند با پوشش مناسب به ارائه خدمات ویژه این ماه بپردازند.

سردار آقاخانی ساعت کار اغذیه فروشی‌ها، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی در ماه رمضان را از 2 ساعت پیش از افطار اعلام کرد و افزود: هرگونه توزیع غذا به‌صورت بیرون‌بر هم در ساعات روز ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مردم برای گذراندن ساعات پس از افطار در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها، حضور می‌یابند و به همین دلیل طرح انتظامی ویژه‌ای به‌منظور تقویت امنیت بیشتر مردم و مقابله با مجرمانی که در پی سواستفاده از این فرصت هستند اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از اجرای طرح‌های ترافیکی در ساعات شلوغ نزدیک اذان مغرب در شهر و لیالی قدر خبر داد و گفت: از شهروندان انتظار داریم در این زمینه با ماموران پلیس بیشتر همکاری کنند.

وی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه روزه‌خواری علنی و تخلف واحدهای صنفی در این زمینه موضوع را با شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.