سرویس: غیر تولیدی » نقلی 22:00 - دوشنبه 05 اسفند 1392

در پی اعلام لیست تیم ملی وزنه بردار گمانه زنی ها بالا گرفت؛

رشید شریفی محروم است یا کادر فنی دعوتش نکرد

عدم دعوت از رشید شریفی به اردوی تیم ملی وزنه برداری موجب شد تا یک بار دیگر شایعاتی پیرامون محرومیت این ورزشکار لنجانی مطرح شود.

به گزارش اصفهان شرق: کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری، اسامی ۱۸ وزنه‌بردار دعوت شده به اردوی تیم ملی برزرگسالان کشورمان را اعلام کرد که در لیست دعوت شده نامی از رشید شریفی دیده نمی شود.

شریفی پس از پایان دوران محرومیت چهار ساله اش که به دلیل مثبت بودن تست دوپینگش صورت گرفته بود، از ابتدای سال جاری در اردوهای تیم ملی وزنه برداری حضور داشت و در مسابقات قهرمانی آسیا نیز توانست به مدال طلا دست پیدا کند.

چندی پس از مسابقات آسیایی، برخی رسانه از دو پینگ چند وزنه بردار ایرانی خبر دادند و کنار رفتن رشید شریفی و سهراب مرادی دو ورزشکار اصفهانی از ترکیب تیم ملی وزنه برداری در آستانه مسابقات جهانی موجب شد تا شایعاتی در مورد مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ این دو وزنه بردار مطرح شود اما پس از مدتی فدراسیون جهانی سهراب مرادی و یاسین باقری را به دلیل ارتکاب به عمل دوپینگ به مدت دو سال از حضور در میادین رسمی محروم کرد.

با این حال برخی از رسانه ها اخباری مبنی بر مثبت اعلام شدن تست دوپینگ رشید شریفی وزنه بردار دسته سنگین وزن کشورمان داشتند، به اعتقاد این رسانه ها فدراسیون وزنه برداری رایزنی هایی را با فدراسیون جهانی صورت داده بود تا نتیجه ازمایش دوپینگ شریفی مثبت اعلام نشود زیرا در این صورت این وزنه بردار برای همیشه باید با دنیای قهرمانی خداحافظی می کرد.

البته در آن مقطع این شایعات توسط شریفی و فدراسیون وزنه برداری تکذیب شد اما با عدم دعوت از شریفی در اردوی جدید تیم ملی، یک بار دیگر گمانه زنی هایی در این رابطه آغاز شده است.

گفتنی است در لیست جدید اعلام شده از سوی تیم ملی وزنه برداری رسول تقیان در دسته ۸۵ کیلوگرم و مسعود چترایی در دسته ۷۷ کیلوگرم دو اصفهانی دعوت شده به تیم ملی هستند.
مجید عسکری (۶۲ کیلوگرم)، جابر بهروزی و مرتضی رضائیان (۶۹ کیلوگرم)، حمید ملکی (۷۷ کیلوگرم)، مرتضی بیگلری و کیانوش رستمی (۸۵ کیلوگرم)، سعید محمدپور، علی هاشمی و میثم محبی (۹۴ کیلوگرم)، نواب نصیرشلال، کیا قدمی، محمدرضا براری و حامد مجیدی (۱۰۵ کیلوگرم)، بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی و بهادر مولایی (۱۰۵+ کیلوگرم) سایر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند.

همچنین دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری نیز از روز شنبه دهم اسفند ماه زیر نظر بهمن زارع و هادی پانزوان آغاز می‌شود.

منبع: صاحب نیوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.