سرویس: اخبار شهرستان 18:07 - جمعه 05 خرداد 1396

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

جنگ امروز، جنگ فرهنگ و اقتصاد است/ رزمندگان با ایمان راسخ خرمشهر را آزاد کردند

سرهنگ عجمی گفت: امروز دشمن می داند که نمی تواند با جنگ نظامی بر علیه ایران وارد شود و بر این اساس جنگ فرهنگی و اقتصادی را بر ایران پایه ریزی کرده است.

به گزارش اصفهان شرق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در جمع نمازگزاران شهر ورزنه، ضمن گرامی داشت سوم خرداد، روز حماسه و مقاومت گفت: انقلاب اسلامی که باعث به وجود آمدن حکومت شیعی در کشور شد در شرایطی محقق گشت که حاکم این کشور خود را ژاندارم منطقه می دانست و بسیاری از منابع این کشور را در اختیار بیگانگان قرار داده بود.

سرهنگ حسن عجمی با اشاره به اینکه انقلاب ایران برای استکبار جهانی شکست بزرگی را به وجود آورد، اظهار کرد: استکبار برای جبران این شکست از دیوانه ای بنام صدام استفاده کرد تا جنگ را بر علیه ایران تحمیل کند و صدام قرارداد 1397 الجزایر را روبه روی دوربین ها و در پارلمان عراق پاره و به ایران حمله کرد که هدفش تجزیه استان خوزستان و دوم امیری بر اعراب منطقه بود.

وی به کمک های شرق و غرب به صدام و بر علیه ایران اسلامی اشاره و افزود: در جنگ عراق علیه ایران، همه شرق و غرب متحد شدند تا ایران اسلامی از انقلاب تا نظام ولایی ما را از میان بردارند و در این رابطه حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: «اگر صدام به شما حمله کرده بدانید که همانند دیوانه ای است که در خانه شما سنگی انداخته است».

فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) با اشاره به سکوت سازمان ملل در برابر جنگ عراق، بیان کرد: در زمان جنگ ایران و عراق، سازمان ملل با مشاهده همه جنایت های صدام، سکوت کرد و امروز نیز نسبت به کشتار و ظلم بر مسلمین در کشورهای بحرین، یمن، عراق، سوریه و افغانستان سکوت اختیار کرده است.

وی با اشاره به تصرف شهر خرمشهر توسط عراق تصریح کرد: شهر خرمشهر یکی از بنادر بزرگ ما و یک منطقه استراتیژیک به شمار می آمد و تصرف خرمشهر و خوزستان از رویاهای صدام بود که با لشکرکشی عراقی ها به تصرفشان درآمد و شهر علی رغم مقاومت مردم سقوط کرد و متاسفانه رئیس جمهور وقت ایران هم بیشتر دنبال بازی های سیاسی بود و به جنگ و جلوگیری از تصرف خرمشهر توسط عراقی ها کمک نمی کرد.

سرهنگ عجمی به گستاخی های صدام اشاره و گفت: صدام به مقامات ایرانی پیام داد که باید سر عقل بیایند وگرنه تمام ایران را تصرف خواهیم کرد زیرا اینها دنبال تجزیه ایران بودند ولی با رای مجلس بر بی کفایتی بنی صدر، وضعیت جنگ تغییر کرد و به نفع ایران اسلامی رغم خورد به نحوی که بعد از گذشت 578 روز از تصرف خرمشهر توسط عراق، با قدرت ایمان رزمندگان اسلام، مژده آزادسازی خردمشهر در سوم خرداد سال 1361 شنیده شد و پیروزی بزرگی برای ایران و شکست بزرگی برای عراق به شمار آمد.

وی به موفقیت های بسیار در جنگ اشاره و اظهار کرد: در جنگ هشت ساله، با توکل بخدا و ایمان راسخ، وحدت بین مردم، مسئولان، روحانیت، ولایت پذیری، رهبری های حضرت امام(ره) و ایثارگری و شهادت طلبی مردم انقلابی ایران باعث شد نظام پیروز شود و بعد از جنگ نیز همچنان این وحدت و تلاش برای سربلندی انقلاب ادامه دارد.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای مدظله العالی افزود: امروز نیز به فرموده رهبر معظم انقلاب، خرمشهر ها در پیش داریم و باید بدانیم دشمن کاری به این ندارد که چه دولتی سرکار می آید، سنگ اندازی دشمن قسم خورده ایران، همیشه ادامه دارد و با هدف براندازی انقلاب اسلامی در حال تلاش است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ نظامی با ایران عاجز مانده است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن می داند که نمی تواند با جنگ نظامی بر علیه ایران وارد شود و بر این اساس جنگ فرهنگی و اقتصادی را بر ایران پایه ریزی کرده است و امروز با تحریم های ظالمانه درصدد ضربه به اقتصاد مردم و نظام است.

سرهنگ عجمی تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن را، اجرای اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون و استفاده از ظرفیت های داخل کشور عنوان کرد و گفت: مردم باید در عین کمک به دولت، مطالبه گر هم باشند و دولت منتخب نیز که با رای مردم وارد عرصه شده است، باید خود را خادم ملت دانسته و به مردم خدمت کند و در راه رسیدن به اهداف عالیه نظام تلاش داشته باشد.

وی به انتخابات اخیر و حضور باشکوه مردم اشاره و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث شد نظام، انقلاب و کشور بیمه شود و رهبر معظم انقلاب نقش بسیار خوبی را در این مسئله ایفا کردند و همه باید این نکته رامد نظر قرار دهیم که امروز همه باید پشت سر رهبری، روحانیت و امام جمعه دلسوز، حرکت کرده و کمک کنیم تا مشکلات اقتصادی یکی پس از دیگری از سر راه برداشته شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.