سرویس: اجتماعی 15:00 - شنبه 06 خرداد 1396

رئیس شورای شهر اصفهان:

هیچ حزبی به تنهایی قادر به اداره کشور نیست و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز لازمه حاکمیت در جمهوری اسلامی احترام به همه سلایق در بخش‌های مختلف است و باید یاد بگیریم و بدانیم که هیچ حزب، گروه و یا نهادی به تنهایی قادر به اداره کشور نیست و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش اصفهان شرق، رضا امینی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و حلول ماه مبارک رمضان اظهارکرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور مشتاقانه و پرشور مردم در سراسر کشور و به خصوص اصفهان برگزار شد.

وی افزود: علی‌رغم تلاشی که دشمنان برای یأس و ناامیدی مردم انجام داده بودند، مردم با حضور آگاهانه و مشتاقانه خود نشان دادند که به حمایت از حاکمیت اسلامی و تعیین سرنوشت خود همیشه در صحنه هستند و نقش‌آفرینی می‌کنند؛ در انتخابات اخیر نیز مردم ما از ساعات اولیه رأی‌گیری پای صندوق‌های رأی بودند و صندوق‌های رأی مملو از جمعیت برای مشارکت در انتخابات بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: منتخبان مردم در 3 انتخابات اخیر باید قدر حضور مشتاقانه مردم را بدانند و همه همت خود را مصروف و معطوف به خدمت به آنان کنند؛ برای منتخبان مردم برای پنجمین دوره شورای شهر اصفهان نیز که توانستند با کسب اکثریت آرا اعتماد مردم را جلب کنند آرزوی توفیق داریم و به همه آنان تبریک عرض می‌کنیم، امیدوارم همدلی و یکدستی که در شورای پنجم وجود خواهد داشت به ارتقای جایگاه اصفهان کمک کند.

وی تصریح کرد: مردم اهمیت چندانی به فواصل سیاسی و اجزای حاکمیت نمی‌دهند بلکه آنچه از بخش‌های مختلف حاکمیت انتظار دارند خدمت صادقانه و تلاش برای رفع مشکلات معیشتی است که امیدوارم اعضای دوره چهارم شورای شهر اصفهان نیز بتوانند در 2 ماه باقی‌مانده همه تلاش خود را صرف رفع اشکالات موجود و اقدامات نیمه‌تمام در حوزه قانون‌گذاری یا کمک به شهرداری کنند.

امینی عنوان داشت: شورای چهارم اصفهان همه همت خود را معطوف دارد تا قطار خدمت و شرایط آینده برای اعضای منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اصفهان فراهم آورد و با نشاط و پویایی بتوانند با شتاب بالاتر و حتی بهتر از دوره چهارم شورای اسلامی شهر اعتماد مردم را حفظ کرده و اصفهان را در جایگاه ملی و بین‌المللی ارتقا دهند.

وی یادآور شد: امروز لازمه حاکمیت در جمهوری اسلامی احترام به همه سلایق در بخش‌های مختلف است و باید یاد بگیریم و بدانیم که هیچ حزب، گروه و یا نهادی به تنهایی قادر به اداره کشور نیست و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود؛ آمادگی آن را داریم تا هر مشاوره‌ای که شورای پنجم نیاز داشته باشد را در اختیارشان قرار دهیم چراکه شورای شهر متعلق به همه سلایق مردم است.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.