سرویس: اخبار شهرستان 16:47 - جمعه 05 خرداد 1396

امام جمعه شهر ورزنه:

عمل به وعده ها وظیفه اصلی رئیس جمهور منتخب مردم است/ برخی از منتقدان ورزنه ای با حضور در دفتر اینجانب، حقیر را مورد لطف قرار دادند

حجت الاسلام شامحمدی گفت: عمل به وعده ها یک وظیفه اصلی منتخب مردم است و باید نسبت به ایجاد اشتغال، برخورد با رانت خواری و ویژه خواری تمام توان خود را بکار بگیرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ امام جمعه شهر ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: همه ما به فضل خدا به میهمانی خدا خواهیم رفت و خدا را شاکریم که عمری به ما عنایت کرد تا ماه ضیافت الهی را درک کنیم و خود را به او نزدیک سازیم.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی به اهمیت ماه رمضان اشاره و اظهار کرد: انسان ها برای رسیدن به خدا از راه های بسیاری استفاده می کنند که یکی از بهترین و بزرگترین این راه ها ماه مبارک رمضان است و باید در این ماه تلاش کنیم که پاکیزه بشویم و از گناهان توبه کنیم.

وی افزود: اگر به وجود روحانی خود نگاه کنیم انواع غده های سرطانی بخاطر گناهان در روح و روان ما وجود دارد که ماه رمضان ماه درمان این روح بیمار است و فرصت خوبی است که عیوب و رذائل اخلاقی را از خود جدا کنیم چرا که در این ماه خداوند درهای رحمت خود را به روی بندگانش گشوده است.

امام جمعه شهر ورزنه ضمن تبریک حضور گسترده مردم در انتخابات گذشته بیان کرد: انتخابات در ایران اسلامی با حضور 73درصدی مردم، حماسه ای بود که نظام را بیمه کرد و باید از تمام عوامل برگزار کننده از جمله بخشدار، مسئولان هیات نظارت، ناظرین، فرهنگیان، نیروی انتظامی و بسیجیان و به ویژه مردم عزیز و انقلابی منطقه بن رود و شهر ورزنه تشکر کنیم و باید از عجائب انقلاب و انتخابات به این مسئله اشاره کنیم که حتی ضد انقلاب و سردسته منافقین هم در انتخابات شرکت کرد و انقلاب و نظام را مورد تایید قرار دادند.

وی تاکید کرد: باید به مردم عزیز تبریک گفت چه کسانی که به رئیس جمهور منتخب رای دادند و چه کسانی که به دیگر نامزدها رای دادند و نجابت به خرج دادند و همانند فتنه گران سال 88 به خیابان ها نریختند و برای این نظام انقلاب هزینه ای ایجاد نکردند؛ مردم رای شورای نگهبان را قبول دارند و به ان احترام می گذارد و از نظر ما رای شورای نگهبان تقدس دارد و همچنین از منتقدین هم تشکر می کنم که با حضور در دفتر اینجانب، حقیر را مورد لطف قرار دادند.

حجت الاسلام شامحمدی به وعده های انتخاباتی رئیس جمهور منتخب اشاره و تصریح کرد: عمل به وعده ها یک وظیفه اصلی منتخب مردم است و باید نسبت به ایجاد اشتغال، برخورد با رانت خواری و ویژه خواری، حقوق های نجومی و ریشه کنی فقر تمام توان خود را بکار بگیرد و از قوه قضائیه هم میخواهیم که باید به جد وارد میدان شود و با فساد مبارزه کند.

حجت الاسلام شامحمدی به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان اشاره و اظهار کرد: در سفر ترامپ رئیس جمهور آمریکا علاوه بر فروش سلاح به عربستان تشکیل ائتلاف ضد ایرانی با مرتجعین عرب صورت گرفت که باید دولت مردان در برابر یاوه گویی های استکبار و مرتجعین عرب ایستادگی کنند و جواب دندان شکنی به این دشمنان نظام واسلام بدهد.

وی در ادامه به سند 2030یونسکو اشاره و گفت: سند 2030از نظر رهبر معظم انقلاب خطرناک است و اخیرا آیت الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع تقلید این سند را نفوذ استکبار تلقی کرده است و از روحانیت عزیز که در این ایام جهت تبلیغ در منطقه بن رود وشهر ورزنه حضور دارند تقاضا می کنم نشستی را جهت بررسی این سند برگزار کنند، ما دینمان را در طول تاریخ از علماء گرفته ایم و علمای ما به منزله چشم بینای دین هستند و کسانی که متوجه عیب و خطر این سند نمی شوند بخاطر عیبی است که در وجودشان است.

امام جمعه ورزنه به جنایت آل خلیفه در بحرین اشاره و تصریح کرد: جنایت آل خلیفه در رویارویی با عالم دینی و پناهگاه مردم در بحرین و اقدامات بر علیه اسلام و مسلمین را محکوم می کنیم.

انتهای پیام/ کاظم زاده

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.