سرویس: اجتماعی 12:56 - پنجشنبه 04 خرداد 1396

در دوازدهمین جشنواره روابط عمومی؛

روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان به عنوان روابط عمومی عالی استان اصفهان انتخاب شد

هیات داوران دوازدهمین جشنواره روابط عمومی استان اصفهان مصطفی شفیع زاده مدیر روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان را به عنوان مدیر روابط عمومی عالی استان اصفهان انتخاب کرد.

به گزارش اصفهان شرق، در دوازدهمین جشنواره روابط عمومی استان اصفهان که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن فرهنگی روابط عمومی این استان صبح روز چهارشنبه مورخ 3 خرداد با حضور معاونین استاندار، رئیس شورای شهر، مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، مدیر روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان از سوی هیات داوران این جشنواره به عنوان مدیر عالی انتخاب و لوح تقدیر دریافت کرد.

مدیر برگزیده روابط عممومی شرکت قارچ یکتا به خبرنگار اصفهان شرق گفت: جایگاه امروز روابط عمومی در نوک پیکان حرکتی هر سازمانی قرار دارد و روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد.

مصطفی شفیعی زاده افزود: روابط عمومی آئینه زیبایی هاست و قطعا یک اتاق شیشه ای است که از هر طرف آن، همه چیز زیبا دیده می شود.

وی اظهار کرد: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است و به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.