سرویس: دسته‌بندی نشده 08:00 - پنجشنبه 04 خرداد 1396

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان

برنامه های متنوع کمیته امداد برای ماه مبارک رمضان/ لزوم مشارکت مردم برای تأمین سبد کالای ویژه این ماه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در تلاش هستیم برای تأمین سفره غذای نیازمندان حداقل یک جیره غذایی برای این قشر آبرومند تهیه کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، اظهار کرد: این نهاد هرساله در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی را برای رسیدگی به محرومان در دستور کار خود قرار داده است.

حمیدرضا شیران بابیان اینکه هرساله با کمک خیران و مردم سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان تهیه می‌شود، گفت: در تلاش هستیم برای تأمین سفره غذای نیازمندان حداقل یک جیره غذایی برای این قشر آبرومند تهیه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با عنایت خداوند و مشارکت خیران توانستیم به‌طور تقریبی به دوسوم خانواده‌های تحت پوشش با اولویت خانواده‌های مشکل‌دارتر سبد کالایی ارائه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه برای امسال هم با رویکرد سال گذشته در حال برنامه‌ریزی و پیگیری هستیم، گفت: در حال حاضر یک سری از سبد کالاهایی که توسط خیران گرامی تهیه‌شده بود بین خانواده‌های نیازمند توزیع‌شده است.

شیران همچنین با اشاره به طرح اطعام نیازمندان و اکرام ایتام، اظهار کرد: امیدوار هستیم امسال بتوانیم باکیفیت بهتری در ماه مبارک رمضان به این افراد گران‌قدر خدمت‌رسانی بکنیم.

وی گفت: مردم شریف و عزیز می‌توانند با مراجعه به شعب کمیته امداد در مناطق مختلف استان و یا از طریق شماره‌حساب 6063737000002509 به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و سامانه آسان پرداخت #031*8877* نسبت به یاری‌رسانی به اقشار نیازمند جامعه مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.