اصفهان شرق

برپایی چادرهای سلامت و سفره‌های مهربانی در ماه مبارک رمضان

کدخبر: 134049
1396/03/03 در ساعت 18:07

به گزارش اصفهان شرق،  علیرضا سلیمی اظهار داشت: طرح ملی همای رحمت با تاسی از سیره امیرالمومنین حضرت علی (ع) به منظور کمک به افراد نیازمند همزمان با سراسر کشور در ماه مبارک رمضان در استان اصفهان به اجرا در خواهد آمد.

وی از اجرای طرح ملی همای رحمت، برپایی سفره افطاری و برگزاری مراسم باران مهربانی در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان داشت: در طول ماه مبارک رمضان سبدهای غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، حبوبات، خرما و پنیر، قند و شکر و سایر اقلام مورد نیاز با مشارکت خیرین و اعضای داوطلب در استان و مراکز شعب تهیه و در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: امسال نیز سبدهای تهیه شده به همت داوطلبان و خیران نیکوکار و همچنین با مشارکت پرسنل این جمعیت که بخشی از حقوق خود را به این امر خداپسندانه اختصاص می دهند، میان خانواده های بی سرپرست، بدسرپرست، معلولان، ایتام، زندانیان، سالمندان و بیماران صعب العلاج توزیع می شود.

وی اظهار داشت: در لیالی قدر هم تمامی شعب با برپائی چادرهای سلامت که با مشارکت پزشک و پیراپزشکان داوطلب و  پرسنل، خدمات درمانی رایگان به مردم ارائه می کنند.

سلیمی اعلام کرد: اجرای طرح التیام و حمایت از بیماران نیازمند نیز از دیگر برنامه های اجرا شده در لیالی قدر خواهد بود که در این طرح حامیان با تکمیل فرمهای طرح التیام آمادگی خود را برای ارائه کمک مالی به بیماران نیازمند و یا ارائه خدمات درمانی رایگان توسط پزشکان و پیرا پزشکان اعلام خواهند کرد.

سلیمی از مردم سخاوتمند و نیکوکار و خیرین و داوطلبان خدوم و مهرورز جمعیت هلال احمر استان خواست مانند همیشه با پشتیبانی و کمک مادی و معنوی خود یاری گراین جمعیت باشند.

انتهای پیام/مهر