سرویس: اجتماعی » گردشگری 16:13 - چهارشنبه 03 خرداد 1396

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری اصفهان:

اصفهان در جذب گردشگر خارجی رتبه اول را کسب کرد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: تعداد زیادی از گردشگران خارجی با گذشت دو ماه از سال، از اصفهان بازدید کردند به طوری که رتبه اول کشور را اصفهان کسب کرده است.

به گزارش اصفهان شرق، فریدون اللهیاری ظهر چهارشنبه در افتتاحیه نهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و اولین نمایشگاه تخصصی تجهیزات هتل، رستوران، فست فود و کافی شاپ اظهار داشت: پنج برابر شدن ورود گردشگران خارجی در سال ۱۳۹۵ در استان اصفهان نشان دهنده حرکتی پر شتاب و پایدار است.

وی افزود: در فروردین امسال حدود ۸۵ هزار گردشگر و در اردیبهشت نیز ۱۲۳ هزار گردشگر خارجی از مناطق تاریخی استان بازدید کردند و این شرایط نیازمند برنامه ریزی اساسی برای صنعت گردشگری است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اعلام کرد: در این نمایشگاه نمایندگانی از صنعت گردشگری شمال، جنوب، شرق و غرب ایران حضور دارند و امید است با همراهی و همدلی این مجموعه، صنعت گردشگری را با شتابی بیشتر توسعه دهیم و به آنچه استان اصفهان شایسته آن است دست یابیم.

گفتنی است این نمایشگاه در چهار سالن به وسعت هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور یک‌صد مشارکت‌کننده از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، اردبیل، مازندران و چهارمحال بختیاری به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

نمایشگاه امسال از نظر فضای فیزیکی نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

حضور آژانس‌ها و دفاتر مسافرتی، هتل‌ها، مراکز سیاحتی و تفریحی، مراکز بوم گردی، انجمن‌ها، نشریات و ارائه‌دهندگان خدمات و تجهیزات هتلینگ،رستوران، فست فود و کافی‌شاپ، این نمایشگاه را به فضایی رقابتی برای ارائه آخرین دستاوردها و خدمات این صنعت و زیرشاخه‌های آن تبدیل می‌کند.

این نمایشگاه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به مدت چهار روز تا پنجم خرداد ماه سال جاری آماده بازدید علاقه‌مندان و متخصصان این صنعت است.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.