سرویس: سیاسی 13:07 - چهارشنبه 03 خرداد 1396

مشاور رئیس ستاد نیروهای مسلح:

اشرافی‌گری در بعد از جنگ برخی از مسؤولان را تغییر داد

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پس از جنگ برخی در بدنه نظام بودند اما به دلیل زندگی اشرافی‌گری تغییر کردند.

به گزارش اصفهان شرق، عبدالله محمودزاده پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت سالروز آزادسازی فتح خرمشهر در گلپایگان اظهارداشت: دشمن بعثی پس از پیروزی انقلاب در تدارک هجوم به کشور بود تا از این طریق بتواند نظام تازه نوپای ایران را براندازد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با آرایشی مهندسی مدرن و مجهز کردن تجهیزات نظامی اطراف کشور را محاصره کرده بود تا بالاخره در 31 شهریور سال 59 پیش بینی صیاد شیرازی در حمله عراق به ایران به اثبات برخی رسید، افزود: دشمن از طریق شمال غرب و غرب تا 10 کیلومتری شهر اهواز، محاصره آبادان و تصرف کامل خرمشهر یورش برد.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: صدام و نظامیان بعثی، همه همت، توان و تدبیر خود را برای حفظ اشغال خرمشهر از آغاز تصرف آن به کار گرفتند به طوری که با کشیدن حصارهای دفاعی متعدد به دور این شهر، خاکریزهای دفاعی گسترده و ایجاد میدان‌های مین تصور بازپسگیری خرمشهر را نمی‌کردند.

وی با اشاره به اینکه بعثی‌ها حتی فکر مقابله با عملیات هوایی با نیروهای ایرانی را مهیا کرده بودند، تصریح کرد: اما حمله گسترده نیروهای سپاه و ارتش و رشادت‌های آنان سرانجام  پس از یک سال و نیم اشغال آن به دست بعثیان فتح خرمشهرصورت گرفت.

محمودزاده خاطرنشان کرد: حماسه شگرف آزادسازی خرمشهر، پیروزی سروقامتانی را پدید آورد که با افتخارآفرینی خود، نهایت ایثار، اوج مظلومیت، انتهای پاک بازی، و جهاد کبیر و جهاد کبیر را رقم زدند.

وی با بیان اینکه به تدبیر امام خمینی(ره) دشمن همیشه یک دشمن است و باید با سلاح تقوا همواره از طریق جهاد اکبر و جهاد کبیر با نفس و انسان‌های شیطان صفت مبارزه کرد، بیان کرد: در طول دوران انقلاب مدیران دولتی، استانداران و فرمانداران همه از نیروهای انقلاب هستند و نباید یکدیگر را تخریب و نقد غیر منصفانه کرد، همه باید در جهت اعتلای نظام گام بردارند.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه پس از جنگ برخی در بدنه نظام بودند اما به دلیل زندگی اشرافی‌گری تغییر کردند، گفت: مقام معظم رهبری با تدبیر و اندیشه بلند از آینده نظام خبر دارد و می‌داند اگر خطری کشور و نظام را تهدید کند همین‌ افرادی که با شور و شعف در صحنه‌هاس سیاسی مختلف حالا متفاوت با سلیقه‌های مختلف شرکت می‌کنند به میدان نبرد با دشمن برمی‌خیزند.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد گرفتن ذائقه و انگیزه‌ها و روحیه انقلابی و جهادی، و تغییر نگرش‌ها است، گفت: تمام کسانی که در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند برای حفظ ارزش‌ها انقلاب و اسلام شرکت کردند و سبب سرافرازی نظام در دنیا شدند، و کسانی که حاضر به شرکت در انتخابات نشدند مسلمأ از قشر سلطنت طلب و اشرافی گری هستند که همواره با این انقلاب مخالف هستند.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  تأکید کرد: صلاحیت انتخابات مورد تأئید شورای نگهبان قرار گرفته است  و دیگر نباید حرف ضد و نقیضی گفته شود، حاشیه سازی برای انتخابات هنر نیست و با دشمن همسو شدن است.

محمودزاده با بیان اینکه  حضور 73 درصدی  و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیانگر اقتدار و اعتلای نظام اسلامی است و چهره ایران اسلامی در جهان را عالی جلوه داد، تأکید کرد: در دوران پسا انتخابات قرار داریم و با تبعیت از مقام معظم رهبری باید انقلاب اسلامی را حمایت کنید، و برای سازندگی کشور همه باید اتحاد و همبستگی کنیم تا ایرانی آباد و امن بسازیم  تا نظام ما در دنیا مقتدرتر از گذشته سرفراز بماند.

وی اذعان کرد: یادمان نرفته نیروهای سپاه و ارتش جهاد اکبرگونه با چه سختی‌هایی در جنگ 8 ساله و در زمان تصرف‌ کامل شهرهای غرب و جنوب دفاع کردند تا دشمن تا بن دندان مسلح و با مجهز به تجهیزات مدرن جنگی را تا فرسخ‌ها از کشور برون راندند.

 

 

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.