سرویس: اخبار شهرستان 00:43 - چهارشنبه 03 خرداد 1396

همزمان با سوم خرداد برگزار شد؛

اولین مراسم سالگرد شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان در جمع بانوان روستای روران/ تصاویر

عصر امروز و همزمان با بزرگداشت سوم خرداد، اولین مراسم سالگرد شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان در جمع بانوان بسیجی روستای روران برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، خواهران بسیجی روستای روران از توابع براآن جنوبی، اولین کسانی بودند که به یاد شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان و همزمان با ورودش به اصفهان، مراسم بزرگداشتی همراه با اکران فیلم عمار، برگزار کردند.

عصر امروز نیز، به پاس قدردانی از خانواده شهید و همچنین گرامی داشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم، اولین مراسم سالگرد این شهید بزرگوار درچه ای با حضور همسر و خواهر شهید، در پایگاه بسیج نجمه روستای روران برگزار شد.

خانم مداح سخنران این مراسم معنوی بود، وی دختر سردار شهید باقر مداح از شهدای دفاع مقدس بود که از سه سالگی سایه پر محبت پدر را بالای سرش نداشت و امروز در بیست و هفتمین سالگرد شهادت پدر، بر سر پیکر مطهر همسر مدافع حرمش حاضر شد تا دست تقدیر دو نشان افتخار از پدر و همسر شهید را نصیبش کند.

وی از خاطرات شهید سخنانی بازگو کرد و همگان را به فیض اکمل رساند.

قطعا همسران رزمندگان مدافع حرم مشوق اصلی مرد خانه هستند و اداره زندگی در نبود همسرانشان بر دوش آنهاست، به یقین می توان گفت که استقامت همسران رزمندگان، باعث دلگرمی بیشتر آنها برای حضور در سوریه می شود وآنچه دوری و فراق را آسان می کند، عنایت حضرت زینب به زندگی است.

امروز بازگو کردن خاطرات شهدای مدافع حرم و ایستادگی همسرانشان نمونه ای زیبا از رویدادی بزرگ در تاریخ ایثار و شهادت ایرانیان است و من امروز در بیان شیوا و رسای همسر شهید مهدی اسحاقیان، این را به وضوح یافتم.

شهید مهدی اسحاقیان عصر روز پنج شنبه 20 خرداد 94 در نبرد با تروریست های تکفیری در جبهه حلب بر اثر اصابت ترکش مستقیم گلوله خمپاره به سر به شهادت رسید.

متن سخنان همسر شهید را اینجا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.