سرویس: غیر تولیدی 17:05 - سه شنبه 02 خرداد 1396

کارشناس مسائل سیاسی:

روحانی دولت جوان تشکیل دهد/ رأی رئیسی روشن و تکلیف‌گرایانه است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: روحانی باید دولت اشرافی، ثروتمند و کهن‌سال فعلی را به دولت جوان تبدیل کند و دولت دوازدهم باید بتواند به مطالبات مردم و نظام عمل کند.

به گزارش اصفهان شرق، محمود معلمی با ارزیابی خود از انتخابات 96 اظهار داشت: رأی رئیسی روشن، تکلیف‌گرایانه و پاک است و بخش عمده‌ای از رأی وی خیلی خوب بود و افرادی که به وی رأی دادند مقداری عمیق‌تر به مسائل ملی و بین‌المللی نگاه کرده‌اند.

وی افزود: اما بخش زیادی از رأی 24 میلیونی روحانی ناشی از رقیب هراسی است و مردم ما به خاطر ترس از جنگ یا محدود شدن آزادی‌ها به سمت روحانی رفتند که این ناشی از جنگ روانی بود که در کنار روحانی شکل گرفته بود و ترفند این اتاق جنگ روانی واژه‌سازی برای تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی بود.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: بخش عظیمی از رأی روحانی ناشی از همین موضوع است و البته بخشی از رأی روحانی جناحی است که مقدار آن نسبت به بخش اول رأی وی خیلی کم است.

معلمی بیان کرد: بخشی از رأی روحانی جوانانی هستند که علی‌رغم مشکلات اجتماعی و اقتصادی اولویت خود را به مسائلی نظیر آزادی و مسائلی از این دست دادند و مسائل کلان اقتصادی را کنار گذاشتند.

وی در خصوص عمل به وعده‌ها توسط دولت دوازدهم عنوان کرد: دولت مجدداً قول‌هایی به مردم داد و از طرفی در پیام رهبری برخی مسائلی که باید مورد توجه دولت آینده باشد مشهود است؛ من معتقدم دولت اگر بخواهد در این 4 سال گذشته خودش را جبران کند و دیگر هم بتواند خدمتی در این 4 سال ارائه کند باید به قول‌هایی که خودشان داده‌اند، عمل کند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولت باید بتواند این دولت اشرافی، ثروتمند و کهن‌سال را به دولت جوان تبدیل کند و دولت دوازدهم باید بتواند به مطالبات مردم و نظام عمل کند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.