سرویس: اجتماعی 15:06 - سه شنبه 02 خرداد 1396

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان:

خط اول قطار شهری اصفهان پائیز 96 به میدان آزادی می‌رسد/ اعتبار 950 میلیارد تومانی معاونت عمران شهرداری اصفهان در سال جاری

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: مسیر خط یک قطار شهری اصفهان از ترمینال عاشق‌آباد تا میدان آزادی است که این مسیر فاز اول این خط است و پائیز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اصفهان شرق، ایرج مظفر امروز اظهار کرد: بودجه عمرانی شهرداری اصفهان در سال جاری یک هزار و 980 میلیارد تومان است که از این میزان حدود 950 میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های عمرانی است که از این میزان 300 میلیارد تومان به بحث قطار شهری اختصاص دارد.

وی افزود: 650 میلیارد تومانی که برای پروژه‌های عمرانی شهر تعریف شده‌اند شامل پروژه‌های نگهداری و احداثی است که این اقدامات در سال 96 به زودی آغاز خواهد شد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: پروژه‌هایی نظیر آسفالت، پیاده‌روسازی و خیابان‌سازی توسط شهرداری اصفهان در این شهر از ابتدای سال 96 آغاز شده است.

وی تأکید کرد: تکمیل خط اول قطار شهری اصفهان در سال 96 مهم‌ترین هدف معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان است.

مظفر با بیان اینکه مسیر خط یک قطار شهری اصفهان از ترمینال عاشق‌آباد تا میدان آزادی است که این مسیر فاز اول این خط است و پائیز به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: تمام همت شهرداری اصفهان این است که تا پایان سال 96 کل خط اول قطار شهری اصفهان در اختیار شهروندان اصفهانی قرار گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: هم‌چنین از میدان آزادی تا ترمینال صفه فاز دوم خط اول قطار شهری اصفهان است که تا پایان سال 96 کل این خط از قطار شهری اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: آغاز حلقه حفاظتی در منطقه 14 شهرداری اصفهان جزو پروژه‌های شاخص شهرداری اصفهان است که در سال 96 این اقدام انجام می‌شود.

وی در رابطه با افتتاح و جزئیات پروژه تعریض پل فلزی اصفهان تأکید کرد: حدود 10 میلیارد تومان هزینه و اعتبار تعریض پل فلزی اصفهان شد که اقدامات این پروژه کاملاً به اتمام رسیده است و آماده افتتاح است.

مظفر در پایان ابراز کرد: خردادماه 95 پروژه تعریض پل فلزی اصفهان آغاز شد که خرداد سال جاری این پروژه آماده بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.