سرویس: اخبار شهرستان 11:58 - سه شنبه 02 خرداد 1396

به همت موسسه کار آفرینان الهام بخش اصفهان؛

دوره های تخصصی و کاربردی کار آفرینی و کسب کار برگزار می شود

یاوری گفت: به منظور بهبود و تحلیل وضعیت واحد های تولیدی، سرمایه گذاری و مدیریت کارآفرینی؛ دوره تخصصی کارآفرینی در شرق اصفهان برگزار می شود.

مدیر موسسه کارآفرینی الهام بخش اصفهان در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به مسئله مهم کار آفرینی و کسب کار گفت: بمنظور تقویت و بهبود اکوسیستم کارآفرینی استان اصفهان دوره های تخصصی برگزار و از توان فکری شرکت کنندگان بهره گیری می شود.

امیر حسین یاوری با بیان اینکه شرق اصفهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: مناطق شرق استان از هفته جاری شاهد برگزاری دوره های تخصصی و کاربردی  کارآفرینی و کسب و کار در شهرک های صنعتی سجزی، نائین، اژیه، کوهپایه، محمدآباد ورزنه و روستای رامشه است و این دوره ها توسط مؤسسه کارآفرینان الهام بخش و تحت حمایت شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان و با صدور گواهی معتبر برای کلیه پرسنل واحدهای صنعتی – سرمایه گذاران، فارغ التحصیلان و دانشجویان و جویندگان کار اجرا می شود.

نماینده مشاوران شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان افزود: مدت زمان دوره ها یکروز و در شش ساعت و با محوریت کارآفرینی و کسب و کار و با عناوینی از قبیل:  کارآفرینی و شناخت بازار، قوانین و مقررات مالیاتی و بیمه،  قوانین وقواعد روابط کار( کارگر و کارفرما)، تحلیل بررسی و بهبود وضعیت واحدهای تولیدی، سرمایه گذاری و مدیرت کارآفرینی، تهیه و تدوین طرح های تجاری جهت سرمایه گذاری و اخذ تسهیلات برگزار و سعی می شود تمام پارامترها به طور دقیق عملی شود.

وی همچنین از دیگر خدمات موسسه کارآفرینان الهام بخش به صنعتگران و جوانان خلاق و صاحبان ایده منطقه شرق اصفهان را ارائه مشاوره هایی در حوزه کارآفرینی و کسب و کار برشمرد و گفت: موسسه کارآفرینان الهام بخش با برخورداری از تیم مجرب و متخصص در حوزه کارآفرینی آماده ارائه مشاوره حقوقی بیمه ومالیات، عقدقراردادها و روابط کار-مشاوره آسیب شناسی و عارضه یابی و مدیریت بهره وری واحدهای تولیدی-مشاوره بازاریابی و فروش محصولات و کالاها به اهالی شریف شرق استان اصفهان خواهد بود.

مدیر موسسه کارآفرینان در ادامه افزود علاقمندان به حوزه کارآفرینی میتوانند از طریق ایمیل karafarin3000@gmail.com  ارسال پیام به شماره 09133082272 تلگرام نسبت به ثبت نام و مشارکت در فعالیتهای کارآفرینانه شرکت نمایند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.