سرویس: اقتصادی 10:37 - دوشنبه 01 خرداد 1396

دبیر انجمن مرغداران استان اصفهان:

هر کیلو مرغ ۸ هزار تومان/ قیمت ها واقعی شد

دبیر انجمن مرغداران استان اصفهان گفت: افزایش قیمت مرغ و رسیدن آن به هشت هزار تومان گرانی محسوب نمی شود بلکه به نرخ واقعی خود رسیده است.

به گزارش اصفهان شرق، بهرام پاکزاد در خصوص نرخ مرغ در روزهای آینده، اظهار داشت: قیمت جوجه ریزی به دو هزار و ۷۰۰ تومان رسیده که بر همین اساس نرخ هر کیلو مرغ به هشت هزار تومان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ زنده به چهار هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است، ادامه داد: روز گذشته قیمت مرغ زنده نقدی افت پیدا کرده است.

دبیر انجمن مرغداران استان اصفهان تصریح کرد: امیدواریم که قیمت واقعی مرغ به ازای هر کیلو، با نرخ هشت هزار تومان پایدار بماند.

وی با اشاره به اینکه هزینه تولید برای مرغداران بالا رفته است، اضافه کرد: تعیین قیمت مرغ ارتباطی با مرغدار ندارد بلکه حاصل عرضه و تقاضا است.

پاکزاد اظهار داشت: وقتی از اسفندماه تا اواخر فروردین جوجه ریزی نداشتیم بنابراین با کمبود مرغ گرم و واردات آن از سایر استان‌ها، قیمت افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت مرغ به دلیل  وجود واسطه‌ها است، ادامه داد: در چند سال اخیر اگر با افزایش قیمت مرغ مواجهیم به دلیل وجود واسطه‌ها هست.

دبیر انجمن مرغداران استان اصفهان اعلام کرد: تشکل ها هیچ اختیاری در کنترل قیمت مرغ و جلوگیری از افزایش آن ندارند.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.