سرویس: سیاسی 09:25 - دوشنبه 01 خرداد 1396

امام جمعه اصفهان گفت:

مردم بدون در نظر گرفتن سلایق سیاسی رئیس جمهور منتخب را یاری کنند

امام جمعه اصفهان گفت: امروز باید همه مردم ایران به دور از سلایق سیاسی دست در دست یکدیگر بگذارند تا رئیس جمهور بتواند به وعده‌هایی که داده است، عمل کند و مشکلات کشور را مرتفع نماید.

به گزارش اصفهان شرق، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد از حضور پر شور و با شکوه مردم در انتخابات تجلیل کرد و اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری برنده این انتخابات مردم هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری آرامش حاکم بر روند اجرای انتخابات را امری زیبا و پسندیده برشمرد و گفت: این انتخابات دموکراسی اسلامی را در ابعاد مختلف به رخ جهانیان کشید تا جایی که همه رسانه های بیگانه را تحت تأثیر خود قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: مردم با سلایق، نظرات و تحلیل‌های مختلف در کنار یکدیگر بر سر صندوق‌های رأی حاضر شدند و در کمال آرامش و آزادی به فرد مورد نظر خود رأی دادند.

وی با بیان این مطلب که فرد منتخب، رئیس جمهور همه مردم ایران است، اظهار داشت: هواداران آنکس که رأی می‌آورد باید به رأی و نظر دیگران احترام بگذارند و به دور از کنایه و سرزنش، رقابت‌ها را کنار گذاشته و همه در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران بکوشند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: هر کس که در انتخابات شرکت کرده است وظیفه دینی خود را انجام داده و به فرموده بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، ما مأمور به وظیفه‌ایم، نه رسیدن به نتیجه.

امام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: امروز باید همه مردم ایران به دور از سلایق سیاسی دست در دست یکدیگر بگذارند تا رئیس جمهور بتواند به وعده‌هایی که داده است، عمل کند و مشکلات کشور را مرتفع نماید.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.