اصفهان شرق

نگاه ما به تکمیل پروژه های مفید شهریست

کدخبر: 13366
1392/12/05 در ساعت 09:18

به گزارش اصفهان شرق: در پی تماس های مکرر شهروندان ورزنه ای در جهت باز سازی و تکمیل پیاده روهای شهر، خصوصا خیابان های منتهی به بخشداری علت را از شهردار شهر ورزنه جویا شدیم.

عطایی شهردار شهر ورزنه در گفتگو با اصفهان شرق به مهم خواندن اولویت بندی در دخل و خرج های شهرداری در خصوص پروژه های پیش رو اشاره و عنوان کرد: از پیاده روی شهر تا کلنگ زنی ترمینال، همه و همه از برنامه های شهرداری در جهت تکمیل می باشد ولی آنچه مهم و در آستانه ی عملیاتی شدن است پروژه های مفید و ضروری در جهت نیاز همگان و ایده آل برای آینده ی شهر است.

وی در پاسخ به این سوال که سنگفرش پیاده رو در اولویت چندم قرار دارد، اظهار کرد : سنگفرش پیاده روی مسجد جامع شهر ورزنه از اقدامات شهرداری در ابتدای مرحله ی سنگفرش سازی بوده است و این امر به جهت احیای بافت های تاریخی به جهت اینکه هویت ملی ما را می رساند مهم و ضروری بوده است لیکن پیاده روهای بسیاری در شهر وجود دارد که اگر در حال حاضر اقدام به بازسازی آن کنیم، علاوه بر هزینه های بالایی که در بر می گیرد عاملی در جهت نبود بودجه ی لازم برای پروژه های عمرانی اولویت دار اعم از(ترمینال میدان امام رضا و احیای بافت تاریخی ) می شود به همین منظور تکمیل پیاده روها را در مرحله ی بعدی قرار می گیرد.

شهردار شهر ورزنه با تاکید دوباره بر تکمیل پروژه های عمرانی که احساس نیاز مردم در تکمیل آن بیشتر نمود پیدا میکند، خاطر نشان کرد: ترمینال شهر ورزنه در مرحله ی ساخت، دارای ابعاد مختلفی می باشد زیرا نه تنها برای مردم شهر ورزنه و مسافران برون شهری مفید می باشد در جهت بهره مندی آیندگان از این مکان بُعد ویژه ای را در بر می گیرد.

عطایی نظر ویژه به قلب شهر را اولویت مهم و ضروری دیگر خواند و تصریح نمود: میدان امام رضای شهر ورزنه به جهت اینکه در ورودی شهر واقع شده است و در مسیرهای حسن آباد، نایین و هرند بار ترافیکی بالایی را در بر دارد می بایست با هدف توجه ویژه به امنیت مسافران و سهل کردن استفاده ی همگان از این فضای عمومی مورد نگاه ویژه ی شهرداری باشد.

شهردار در پایان نگاه کوتاهی به برخی از پروژه های قبلی در شهر داشت و افزود: در بحث آسفالت خیابان ها، جدول گذاری انجام شده بود ولی به جهت عدم تکمیل پیاده رو جداول در حال خراب شدن است و این عاملی در جهت ایجاد هزینه های اضافی برای شهرداری می باشد.