سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 08:13 - دوشنبه 05 اسفند 1392

شهردار شهر هرند

شهر هرند خانه تکانی می شود

شهردار شهر هرند با اشاره به 23 اسفند ماه گفت: با همکاری مردم شهر مراسم استقبال از بهار در آستانه ی نوروز 93 با شعار شهری پاک برگزار می شود.

مهندس حمید شهبازی شهردار شهر هرند در گفتگو با اصفهان شرق با توجه به داشتن شهری پاک و ایده آل در ایام نوروز اظهار کرد: طرح فضاسازی و تزیینات شهری و ایجاد باغچه های گل در ایجاد فضایی شاداب به شهروندان شهر هرند از اقدامات شهرداری در آستانه ی بهار می باشد. همچنین در 23 اسفند ماه با همکاری مردم مراسم استقبال از بهار با خانه تکانی شهر، با  شعار شهر پاک در آستانه ی نوروز برگزار می شود.

وی همزمانی ایام نوروز با ایام فاطمیه را مهم خواند و با اشاره ای کوتاه به اقدامات پیش رو افزود: در ایام نوروز سفره های هفت سین در سطح شهر با تلفیقی از نوروز و ایام فاطمیه به منظور مشارکت مردم شهر برپا خواهد شد و به همین منظور جشنواره ای در 11 فروردین 93 با عنوان سبزه برتر برگزار می شود.

شهبازی در ادامه به طرح هدیه ی قرآنی نوروزی در بین نوجوانان و کودکان شهر اشاره و تصریح نمود: در جهت اشاعه ی فرهنگ قرآنی در جامعه و فضای معنوی شهر هرند، در ایام نوروز طرح قرآن بخوانید و هدیه بگیرید به همت شهرداری در بین فرزندان هرند برگزار می شود.

وی در پایان کمربند سبز 3 کیلومتری را اقدام شهرداری در کاشت درخت در ورودی شهر به منظور ایجاد فضایی زیبا و شاداب عنوان کرد.

یک نظر در مورد “شهر هرند خانه تکانی می شود”

  1. ZAREIAN گفت:

    زاگ وب جدیدترین رتبه بندی سایت های اصفهان را منتشر کرد. این رتبه بندی بر اساس رتبه جهانی الکسا در تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۰۴ مرتب شده است
    برای قرار گرفتن در رتبه بندی های بعدی ،در سایت خود به زاگ وب لینک دهید
    سربلند باشید
    محمد حسین زارعیان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.