اصفهان شرق

تأکید مسئولان شرق اصفهان بر حضور پای صندوق‌های رأی/ انتخابات نشان مردم سالاری دینی است

کدخبر: 133607
1396/02/28 در ساعت 23:15

به گزارش اصفهان شرق، نظام اسلامی ایران وابسته به مردم و اقتدار و اعتبار آن‌هم با حضور مردم درصحنه است و به خواست خدا فردا مردم با حضور گسترده در انتخابات حاضر خواهند شد.

حفظ نظام به حضور درصحنه بستگی دارد و اینکه همه مردم حضور پیدا بکنند تا انشالله رئیس‌جمهوری با آرای بالا به‌گونه‌ای که مایه یاس و ناکامی دشمنان و خشنودی دوستان شود، انتخاب شود.

مردم فردا به خواست خدا بهترین گزینه را انتخاب کنند؛ رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ابتدای سال خود در کنار حرم مطهر رضوی فرمودند اگر مدیریت‌ها متدین، انقلابی و کارآمد باشند تمامی مشکلات کشور قابل‌حل خواهد بود.

در آستانه انتخابات 29 اردیبهشت 96، رسانه اصفهان شرق، به میان مسئولان رفت تا انتخابات را از نگاه مسئولان منعکس کند.

بخشدار جرقویه سفلی از حضور حداکثری مردم بخش جرقویه در صحنه انتخابات خبر داد و گفت: طبق گفته رهبر معظم انقلاب، حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت کشور است و کشور را در برابر تهدید خارجی بیمه می کند.

حسن جعفری هرندی اظهار کرد: همه ما به تبعیت از فرمایشات رهبری از کل مردم بخش جرقویه درخواست داریم تا با حضور حداکثری خود، برگ زرین دیگری را در شناسنامه بخش به ثبت رسانند.

وی با اشاره به اینکه 16 هزار نفر در بخش جرقویه واجد شرایط رای دادن هستند، افزود: از جمعیت 23 هزار نفری جرقویه علیا، 16 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که امیدواریم مشارکت بالای 90 درصدی در انتخابات فردا را شاهد باشیم.

بخشدار جرقویه سفلی خاطرنشان کرد: مسئول برقرای امنیت انتخابات در شعب اخذ رای بر عهده نیروی انتظامی و بسیج است و مردم توجه داشته باشند که تحت تاثیر شایعات نبوده و موضوعات را از مراجع ذیصلاح دریافت کنند.

بخشدار بن رود از حضور حداکثری مردم بخش بن رود و شهر ورزنه در انتخابات خبر داد و گفت: واجدین شرایط بخش بن رود از بین جمعیت 30 هزار نفری بخش، طبق سال های قبل، حضوری باشکوه به هم رسانده و حماسه ای زیبا را رقم می زنند.

احمد صادقی با اشاره به فرمایشات رهبری معظم انقلاب، اظهار کرد: مردم پیروز این میدان هستند و مشارکت مردم هر چه باشکوه تر باشد، پیامد مثبتی برای کشور و نظام بین الملل دارد.


شهردار هرند، حضور در انتخابات را وظیفه شرعی و قانونی عنوان کرد و گفت: یکی از برکات نظام ایران، مشارکت مردم در اداره کشور و سرنوشت خودشان است و مردم با حضور در پای صندوق های رای آینده خودشان را رقم می زنند.

حمید شهبازی اظهار کرد: یکی از نشانه های مردم سالاری دینی مقوله انتخابات است و ما شاهد برگزاری با شکوه ده ها انتخابات در کشور از ابتدای انقلاب تا کنون و ثبت حماسه مردمی در کشور بوده ایم.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات می تواند برای چهار سال شرایطی را رقم زند که مردم رو به رشد و تعالی باشند و وظیفه همگان است که با آگاهی تمام در انتخابات شرکت فعال و گسترده داشته باشند.

شهردار با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم و حضوری برگرفته از بصیرت و عقلانیت می تواند امنیت نظام را تقویت کند، تاکید کرد: مردم در هر دوره از انتخابات حماسه آفریدند و باید این نکته را مد نظر قرار داد که امنیت انتخابات همیشه با حضور مجریان و ناظران به نحو شایسته برقرار شده است.

پایان سخن:

انتخابات هم یک نوع رزمایش و مانور سیاسی است، دشمن روی اعداد و ارقام شرکت کنندگان در انتخابات حساب می کند، گرچه ما معتقدیم حتی بسیاری از کسانی که در انتخابات شرکت نمی کنند هم در صورت تهاجم نظامی دشمنان برای دفاع از کشور بسیج می شوند، اما باید بدانیم که  شرکت در انتخابات کم هزینه ترین بازدارندگی برای هجوم دشمنان است.

انتهای پیام/ شجاعی