سرویس: اجتماعی 10:30 - جمعه 29 اردیبهشت 1396

توصیه فرمانده انتظامي اصفهان به هواداران نامزدهای انتخابات:

هرگونه نا امنی و برهم زدن آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است

سردار آقاخانی گفت: فردای انتخابات طرفداران نامزدها نباید به بهانه پیروزی یا شکست نامزد خود چارچوب ها و ارزش های نظام را زیر پا بگذارند.

به گزارش اصفهان شرق، فرمانده انتظامی استان در گفت و گویی اظهار کرد: فردا دنیا شاهد اجرای بزرگترین رزمایش سیاسی نظام جمهوری اسلامی خواهد بود، رزمایشی که می تواند جایگاه ما را در دنیا مشخص کند و اقتدار نظام اسلامی را به دنیای استکبار نشان دهد.

سردار عبدالرضا آقاخانی از انتخابات به عنوان محور وحدت ملت یاد کرد و افزود: اقتدار، صلابت، مقاومت و همه چیزهائی که می شود در یک حرکت جهادی از آن اسم برد در این انتخابات تجسم پیدا کرده است.

وی حضور در انتخابات را با حضور در صحنه دفاع مقدس برابر دانست و بیان کرد: اگر در کنار دفاع مقدس بهترین صلابت و اقتداری که می توانیم از خود نشان دهیم حضور در صحنه انتخابات است، به این دلیل اس که همانقدر که رزمندگان در جنگ هشت ساله از انقلاب محافظت کردند مردم ما نیز به همانقدر با حضور در انتخابات در حفظ نظام نقش دارند.

فرمانده انتظامی استان به شور و نشاط وصف ناپذیر مردم در این انتخابات اشاره کرد و گفت: هرچه ساعات شروع انتخابات نزدیک می شویم انگیزه مردم برای حضور در پای صندوق های رای بیشتر شده و مطمئن هستیم که با مردم ما همانطور که در 38 سال گذشته دشمن را مایوس کرده با حضور آگاهانه با بصیرت و و هوشمندانه خود این بار نیز تمام توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد و اقتدار نظام را به رخ جهانیان خواهند کشید.

سردار آقاخانی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبرمعظم انقلاب بیان داشتند نتیجه انتخابات هرچیزی که باشد پیروز نهائی ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ بنابر این فردای انتخابات طرفداران نامزدها نباید به بهانه پیروزی یا شکست نامزد خود چارچوب ها و ارزش های نظام را زیر پا بگذارند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هرگونه نا امنی و برهم زدن آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است گفت: فرماندهی انتظامی استان با آمادگی کامل و هوشیاری صد در صدی امنیت حین و بعد از انتخابات را تامین می کند و با هرگونه اقدام غیر قانونی که باعث برهم زدن امنیت جامعه شود مقابله خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با یک حرکت جهادی در مجموعه سازمان های امنیتی استان زمینه حضور امن و با نشاط مردم فراهم شده و ماموران نیرو انتظامی علاوه بر ماموریت حفاظت از صندوق های رأی مسئولیت امنیت در فضای داخل شهر ها را هم برعهده دارند و امیدواریم بدون هیچ مشکل و نگرانی خاصی این انتخابات را پشت سر خواهیم گذاشت.

سردار آقاخانی توصیه هایی نیز به مردم در روز انتخابات داشت و گفت: توصیه من به مردم عزیز این است که پس از انداختن رأی خود به صندوق، در شعب اخذ رای تجمع نکرده، محل را ترک کرده و منتظر اعلام نتایج باشند و از انجام هرگونه تبلیغ و تحریک مردم به نفع کاندیدای خاص خودداری کنند.

وی افزود: لازم است تاکید داشته باشم که ماموران نیروی انتظامی  که در شعب اخذ رای هستند، کار آنها حفاظت و نگهداری از آن شعبه است و بنابر این از کسانی که قادر به نوشتن تعرفه رای نیستند می خواهیم که درخواست نوشتن تعرفه از ماموران را نداشته باشند و برای این منظور فردی از اقوام و آشنایان خود را همراه بیاورند.

آقاخانی ادامه داد: ممکن است برخی محدودیت های ترافیکی در حاشیه شعب اخذ رأی یا فرمانداری ها و بخشداری ها داشته باشیم که از شهروندان می خواهیم در این زمینه با ماموران پلیس کمال همکاری داشته باشند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم که هرگونه گزارش سوء امنیتی را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع ماموران پلیس اعلام کنند و اگر تقدیر یا انتقادی از عملکرد ماموران پلیس دارند آن را نیز به شماره تلفن 197 ارائه کنند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.