اصفهان شرق

آماده‌باش آتش‌نشانان زبده اصفهان برای تأمین ایمنی انتخابات

کدخبر: 133549
1396/02/28 در ساعت 14:00

به گزارش اصفهان شرق، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بابیان اینکه کمتر از یک روزبه برگزاری انتخابات مانده است، اظهار کرد: انتخابات تبلوری از حضور ملی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

محمد شریعتی با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی شعب اخذ رأی و حوزه‌های دست‌اندرکار اجرای انتخابات، گفت: برای حضور تعدادی از آتش‌نشانان زبده در برخی از شعبی که در دوره‌های گذشته انتخابات جمعیت بیشتری در آن‌ها حضور پیدا می‌کردند، از قبل به فرمانداری معرفی و مجوزهای لازم اخذ شده است.

وی بابیان اینکه این افراد در مکان‌های تعیین‌شده از امروز مستقر می‌شوند، افزود: این افراد تا پایان شمارش آرا که حتی ممکن است در برخی از حوزه‌ها تا روز شنبه ادامه پیدا کند حضور خواهند داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اظهار اینکه در اصفهان سه انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس و شوراهای اسلامی برگزار می‌شود، گفت: آتش‌نشانان منتخب تا پایان رأی‌گیری و شمارش آرا در آماده‌باش کامل هستند، ضمن اینکه در این ایام رئیس ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر اصفهان به‌صورت آماده‌باش و به گوش هستند.

شریعتی ادامه داد: یک دستگاه اطفائیه سنگین با نیروهای خاص خود برای این چند روز داخل خود فرمانداری مستقرشده است؛ همچنین درجاهایی از سطح شهر که جمعیت بیشتری حضورداشته باشند پوشش ایمنی داده خواهد شد.

انتهای پیام/صاحب نیوز