سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 10:48 - پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

سابقه مبارزه با فساد و قاچاق در پرونده رئیسی در کشور برکسی پوشیده نیست

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سابقه مبارزه با فساد و قاچاق در پرونده حجت الاسلام رئیسی از نشانه‌های تشکیل دولتی انقلابی است که مبارزه قاطع با فساد و قاچاق و معاندان نظام را دنبال خواهد کرد.

به گزارش اصفهان شرق،  حمیدرضا فولادگر در همایش حامیان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مسجد حاجی گلپایگان اظهار داشت: شرکت مردم در انتخابات به دلیل مردم سالاری دینی و مشارکت بالا سبب بیمه شدن نظام و تلنگری به منتخبان مردم در خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب رئیس جمهور جدید به دلیل پایبند بودن به آرمان‌های نظام و تلاشی جهادی در بخش اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است، افزود: برخی در بعد فرهنگی می‌خواهند فضا را نا امن و دیوار کشی نظامی کنند.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه در بعد سیاست خارجی با عنوان این که تعامل نیاز داریم می‌خواهند نظام سلطه را تحت شعاع قرار دهند، گفت: در سال‌های اخیر آزدای مطبوعات را منع کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه ما دیپلماسی سیاسی را عزت‌مندانه و قدرت‌مندانه دنبال می‌کنیم، اضافه کرد: امروز با حرکت نیروهای مقاومت و  شهدای مدافع حرم اقتدار کشور به وجود آمده است.

فولادگر با بیان اینکه برنامه دولت در سیاست کلی نظام خوب بود اما به طور کامل اجرا نشد چون با بیکاری 12.5 درصد و اشتغال مستمری 24 درصدی مواجه هستیم، گفت: در بخش رشد اقتصادی با نرخ 8 درصد مواجه هستیم، دولت نتوانست اقتصاد مقاومتی را جامعه عمل بپوشاند، با فساد اقتصادی مبارزه به نحو احسن انجام نشده است و با کسانی که دچار فساد اقتصادی شدند طبق قانون برخورد نشده است.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام رئیسی از زاویه معتقد به نظام بودن در رأس همه کاندیداها قرار دارد، تأکید کرد: سابقه مبارزه با فساد و قاچاق در پرونده حجت‌الاسلام رئیسی از  نشانه‌های تشکیل دولتی انقلابی است که مبارزه قاطع با فساد و قاچاق و معاندان نظام را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.