سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 08:00 - پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس:

آقای روحانی باید پاسخگوی هرج‌ومرج اقتصادی که ایجاد کرده‌، باشد/ کاندیدایی که دغدغه اقتصاد، معیشت و اشتغال مردم را داشته باشد، انتخاب می‌کنیم

حاجی دلیگانی گفت: باید به کاندیدایی رای دهیم که دغدغه اصلی آن رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی، اشتغال و سروسامان دادن به وضعیت فعلی کشور باشد.

به گزارش اصفهان شرق، عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی در مورد انتخاب فرد شایسته برای ریاست جمهوری نظام اسلامی ایران، اظهار کرد: همانطور که رهبری فرمودند شخصی باید بر این مسند تکیه بزند که برای رفع مشکلات نگاهش به داخل کشور باشد نه به دست بیگانگان.

حسینعلی حاجی دلیگانی در مورد ادعای رییس دولت یازدهم مبنی بر اینکه اگر مردم اجازه دهند ما تمام تحریم‌ها را برمی‌داریم، گفت: بنده به عنوان یک برادر کوچک‌تر به مردم شریف و عزیز ایران می‌گویم، بدانید که باروی کار امدن دولتی که در این چهار سال سرکار بوده است وضعیت برجام نه تنها بهتر نمی‌شود بلکه بدتر خواهد شد.

وی در مورد دلیل بدتر شدن وضعیت برجام در صورتی که دولت کنونی باز هم سرکار بماند، اظهار کرد: شاهد بودیم پس از انعقاد قرارداد برجام، تحریم‌های بیشتری علیه کشور ما اعمال شد.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه 3.6 میلیارد دلار از دارایی‌ها ما برداشت‌شده است، تصریح کرد: در برابر دشمنان هرچقدر عقب بکشیم آنها گستاخانه‌تر به جلو می‌آیند و شرایط تحریمی را علیه ما بیشتر و سخت‌تر خواهند کرد.

حاجی دلیگانی با اشاره به تغییر دولت در آمریکا، گفت: با روی کارآمدن دوباره آقای روحانی تحریم‌ها علیه ایران بیشتر خواهد شد و آقای روحانی هم نمی‌تواند جلوی آن‌ها ایستادگی کند.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار کشور، توانمندی‌های دفاعی و علاقه مندی مردم به انقلابی که خودشان با تقدیم هزاران شهید به وجود آروده بودند، دولت‌های 1+5 را پای میز مذاکره نشاند.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید به کاندیدایی رای دهیم که دغدغه اصلی آن رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی، اشتغال و سروسامان دادن به وضعیت فعلی کشور باشد.

حاجی دلیگانی بابیان اینکه پیش‌بینی بنده این هست که اگر آقای روحانی رای بیاورد، چون چهار سال بعدی را هم برای خود متصور نخواهد بود، به هیچ کدام از این قول‌هایی که می‌دهد از جمله برداشت تحریم‌ها عمل نمی‌کند یا اراده‌ای برای عمل نخواهد داشت، تصریح کرد: چنانچه در دوره اول که برای خود دوره دومی را نیز متصور بودند اما حداقل 108 مورد از تعهدات آقای روحانی در زمان ها و تاریخ های مشخص را سراغ داریم که به آن‌ها عمل نشده است.

وی تأکید کرد: آقای روحانی باید نسبت به این همه هرج‌ومرج اقتصادی که برای مردم ایجاد کرده است، پاسخگو باشد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.