سرویس: سیاسی 08:00 - چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396

سفیر سابق ایران در مکزیک:

ادامه دولت فعلی موجب فروپاشی اقتصاد کشور می شود/ دولت اعتقادی به مبارزه با فساد و ظرفیت داخلی ندارد

قدیری ابیانه با تاکید بر این که دشمنان نظام و انقلاب استمرار دولت فعلی را آرزو می کنند، تصریح کرد: با ادامه روند فعلی هم جنگ بر کشور سایه خواهد انداخت و هم اقتصاد کشور به کلی فرو خواهد ریخت.

به گزارش اصفهان شرق، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در جمع مردم نطنز با تشریح وضعیت موجود در کشور بر لزوم انتخاب اصلح تاکید و اظهار کرد: دولت مستقر که رئیس آن یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است به جای این که گزارش عملکرد به مردم بدهد، فرافکنی کرده و تقصیر ها را بر گردن دیگران می اندازد.

محمد حسن قدیری ابیانه افزود: به گفته وزیر اقتصاد، دولت ۷۰۰ هزار میلیارد بدهی دارد و این یعنی این که دولت درآمد ۱۰ سال نفت ایران را پیش خور کرده  و هر روز هم بر میزان این بدهی ها افزوده می شود.

وی به اقدام دولت برای خریدن رای به شیوه های مختلف اشاره کرد و گفت: تهدید و تطمیع روستائیان و ولخرجی های یک ماهه اخیر آن ها بیانگر این است که دولتی ها عجیب در حال خریدن رای مردم هستند.

این کارشناس مسائل بین الملل اضافه کرد: در قضیه برجام که دولت هرچه توانست مسائل مهم مردم و نظام را به آن گره بست، هیچ عایدی نصیب مردم نشده و برعکس طبق مکانیزم ماشه که در متن برجام آورده شده اگر جمهوری اسلامی به تمام تعهدات خود عمل کند و تنها یک کشور از طرف مقابل این تعهد را بشکند بازهم تمام قطعنامه ها علیه کشور باز می گردند و این نهایت حقارت است.

وی به فساد ۱۲ هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و گفت: دولت روحانی اعتقادی به مبارزه با فساد و همچنین به ظرفیت داخلی ندارد و با همین مقدار اختلاس صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان و با تکیه بر امکانات بومی و داخلی می توان بالغ بر ۸۰۰ هزار شغل ایجاد کرد.

قدیری ابیانه بیان کرد: مردم اجازه ندهند تا سوپر مرفه ها بر آن ها حاکم شوند بلکه باید فردی را انتخاب نمایند که به بیت المال طمع نداشته و از آن برای هفت نسل بعد از خود نیز سوء استفاده نکند، منتخب مردم نباید مجذوب و عاشق آمریکا باشد بلکه باید در هر زمان و مکانی از عزت و اقتدار کشور حمایت کند.

وی با تاکید بر این که دشمنان نظام و انقلاب استمرار دولت فعلی را آرزو می کنند، تصریح کرد: با ادامه روند فعلی هم جنگ بر کشور سایه خواهد انداخت و هم اقتصاد کشور به کلی فرو خواهد ریخت.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا به امضای محرمانه سند ۲۰۳۰ توسط معاون اول رئیس جمهور و اجرای آن اشاره کرد و افزود: در این سند ضمن این که تصریح شده تا مسائل جنسی حتی مرد با مرد به دانش آموزان آموزش داده شود، تشریح و تبیین واقعه عاشورا به آن ها نیز نفی شده است.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان دولتی و به خصوص رئیس دولت این روزها به صورت واضح به مردم دروغ می گویند و وعده های داده شده را انکار می کنند پس هر کس برای وی تبلیغ کند دین و دنیای خود را فروخته است.

انتهای پیام/ آوای نطنز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.