سرویس: سیاسی » انتخابات 12:13 - سه شنبه 26 اردیبهشت 1396

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات اصفهان خبر داد

۶۸ هزار رأی اولی در استان اصفهان/ ۳۲۴۵ شعبه اخذ رای در استان اصفهان آماده رأی‌گیری

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تعداد شعب اخذ رای اصفهان در شهرها ۲۱۴۵ صندوق پیش بینی شده که در کل ۳۲۴۵ شعبه اخذ رای در سطح استان آماده رای‌گیری است.

به گزارش اصفهان شرق، احمدرضا ضیایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمتر از 48 ساعت دیگر پایان زمان تبلیغات انتخاباتی نامزدها فرصت باقی است، اظهار داشت: تبلیغات برخی از نامزدهای شورای ‌شهر زیبنده شهر نیست و سبب سلب آسایش شهروندان شده است.

وی به نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد: قوانین تبلیغات را مدنظر داشته باشید تا شاهد سلب آرامش همشهریان نباشیم.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی استان اصفهان با اشاره به اینکه حدود 72 ساعت دیگر شاهد سه انتخابات مهم در استان اصفهان هستیم، تصریح کرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در شهرستان اصفهان شاهدهستیم.

وی گفت: ما امروز دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات را به ریاست استاندار اصفهان خواهیم داشت و یک ارزیابی از روند کارهای ستاد انتخابات گزارش داده خواهد شد، همچنین آخرین اقدامات و تمهیدات لازم برای روز جمعه 29 اردیبهشت اندیشیده شده تا مشکلی برای این روز مهم نداشته باشیم.

ضیایی بیان کرد: جمعیت استان اصفهان 5 میلیون و 120 هزار و 850 نفر است که از این تعداد بیش از 3 میلیون و 200 نفر واجدین شرایط رای دادن هستند.

وی با بیان اینکه 68 هزار رای اولی در سطح استان اصفهان داریم، بیان کرد: تعداد شعب اخذ رای استان اصفهان در شهرها 2145 صندوق پیش بینی شده است و در روستاها 1059 شعبه اخذ رای و در حوزه عشایری هم 42 شعبه اخذ رای پیش بینی شده که در کل 3245 شعبه اخذ رای در سطح استان آماده رای‌گیری است، همچنین کل عوامل اجرایی برای 29 اردیبهشت بیش از 68 هزار نفر هستند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.