سرویس: سیاسی 11:49 - سه شنبه 26 اردیبهشت 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

حضور مردم اصفهان و اتحاد به نفع مردم موج جدیدی در کشور ایجاد کرد/ قالیباف نشان داد هنوز روحیه ایثار و جهادگری دوران دفاع مقدس را دارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم این فضا که اتحاد نیروهای ارزشی و اصولگرا هست به نفع این جریان در انتخابات ختم شود.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا فولادگر در رابطه با اتحاد کاندیداهای جبهه انقلاب برای کنار زدن دولت ناکارآمد اظهار داشت: علیرغم فضایی که علیه محمدباقر قالیباف ایجاد شده بود و علت حضور او در صحنه انتخابات را چشم دوختن به پاستور و حضور برای بار سوم مطرح می‌کرد، حضور وی بر اساس درخواست جبهه مردمی نیروهای انقلاب و خیلی از شخصیت‌ها بود و در آخرین لحظات روز آخر هم ثبت نام کرد.

وی افزود: قالیباف در تبلیغات هم خیلی محکم به میدان آمد و به همین دلیل خیلی تحت فشار رسانه‌ای و تبلیغاتی قرار گرفت و البته استقامت خودش را نشان داد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به هر حال هر فردی یک ویژگی‌ها و توانایی‌هایی دارد و باید به مجموع ویژگی‌های افراد نگاه شود و هیچ کس هم نیست که نقصی نداشته باشد.

فولادگر با بیان اینکه قالیباف سال‌ها به عنوان یک مدیر جهادی خدمت کرده، تصریح کرد: قالیباف کسی است که هشت سال جوانی‌اش را در جبهه‌ها گذرانده و از پایین‌ترین تا بالاترین سطوح فرماندهی بوده و بعد از جنگ هم مسؤولیت‌های مختلف داشته و بعد هم وارد مدیریت‌های اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت قالیباف مبنی بر کناره‌گیری به نفع حجت‌الاسلام رئیسی و جریان انقلابی نشان می‌دهد که هنوز آن آثار ایثارگری که لازمه چهره‌ای چون ایشان است را دارد و این ایثارگری و فداکاری نشان می‌دهد که هنوز خصلت‌های دوران جنگ را دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: در هر صورت امیدواریم این فضا که اتحاد نیروهای ارزشی و اصولگرا هست به نفع این جریان در انتخابات ختم شود و مردم علاوه بر اینکه حضور پیدا می‌کنند و اصل حضورشان برای نظام سرنوشت‌ساز است و ضریب امنیتی و اقتدار نظام را بالا می‌برد و مردم‌سالاری دینی را به منصه ظهور می‌رساند با انتخابشان هم راه را برای اینکه یک جریان انقلابی و معتقد در قوه مجریه حاکم شود فراهم کنند.

فولادگر در رابطه با ریزش آرای قالیباف در سبد آرای رئیسی گفت: از اول این بحث بود که اگر این‌ها همه تا آخر در صحنه باشند بهتر هست یا اینکه یکی از این دو کنار برود؛ البته الآن جمع‌بندی این بود که دیروز انجام شده که قالیباف کنار برود و زودتر از حرکتی که در جریان رقیب صورت بگیرد این اتفاق افتاد.

وی در ادامه بیان کرد: با فضای مثبتی که با توجه به این کناره‌گیری در کشور ایجاد شد و با موج جمعیتی که دیروز دیدیم که در تداوم جمعیت‌های قبلی بود و در میدان امام اصفهان به اوجش رسید؛ که البته این استقبال را هم داخل میدان و هم در خیابان‌ها و هم در مسیر فرودگاه  شاهد بودیم و ان‌شاءالله استقبالی که مردم تهران امروز در مصلی خواهند کرد و استان‌های باقیمانده که ایشان می‌خواهند بروند و استان خراسان که روز آخر هست با موجی که ایجاد می‌شود و با تأثیر کناره‌گیری قالیباف شاهد باشیم که آرای او در سبد رأی آقای رئیسی بیاید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: همین جا هم به عنوان فردی که معتقد بودم قالیباف یک مدیر جهادی است و با همه نقایص و انتقاداتی که هست در مجموع یک مدیر موفقی بوده، خواهشمان از همه عزیزانی که می‌خواستند به قالیباف رأی دهند این است که رأیشان را در سبد نیروهای انقلابی بریزند و امید است به نتیجه برسیم.

فولادگر ادامه داد: هر چه هم که رأی مردم باشد به خیر و صلاح کشور هست و امیدواریم هر کس انتخاب می‌شود کمر همت ببندد برای حل مشکلات این مردمی که ما شاهد حضورشان بودیم ؛ این مردم اکثراً مشکلات، انتقادات و گله‌هایی دارند ولی به خاطر اصل نظام و انقلاب این‌جور در صحنه می‌آیند و ساعت‌ها اینجا منتظر می‌مانند؛ واقعاً هر کس رأی این مردم را می‌آورد باید کمر همت ببندد و حضورش را وقف خدمت به این مردم و نظام و انقلاب بکند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.