اصفهان شرق

قالیباف اصولگرایی واقعی را‌ نشان داد/باید از وی نهایت تشکر و قدردانی را کرد

کدخبر: 133262
1396/02/26 در ساعت 09:25

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام احمد سالک اظهار داشت: مردم اصفهان در تمام عرصه‌ها قبل و بعد از انقلاب اسلامی پیشکسوت بوده‌اند و پیام حضور آنان در میدان امام (ره) پیام وحدت و تبعیت از ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

وی با بیان اینکه این حضور پرشور مردم در استقبال از آقای رئیسی در میدان امام (ره) پیام محکمی برای یاوه‌گویان بین المللی است، افزود: این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بین المللی همچون آمریکا و اربابان آنها است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیام حضور مردم در میدان امام (ره) اصفهان پیام مهمی در مقابل جریانات سیاسی که کشور را با مسائل مختلف روبه‌رو می‌کنند تا بستری برای حضور دشمن در کشور فراهم شود، خاطرنشان کرد: این وحدت بسیار عالی است و به لطف خداوند آقای رئیسی هم رأی می‌آورد.

وی گفت: آقای قالیباف نشان داد اصولگرایی یعنی چه و این گذشت ایشان با توجه به مسائل موجود بسیار قیمتی است و باید از ایشان نهایت تشکر و قدردانی را کرد.

حجت‌الاسلام سالک افزود: اصولا یاران انقلابی و حزب الهی و دلسوز نظام در بزنگاه‌ها خود را نشان می‌دهند و از این امتحان پیروز بیرون می‌آیند.

انتهای پیام/تسنیم