سرویس: سیاسی 14:07 - دوشنبه 25 اردیبهشت 1396

فرماندار اصفهان خبرداد؛

سهم ۴۷ درصدی شهرستان اصفهان از مجموع شعب اخذ رأی استان

رضوانی گفت: شهرستان اصفهان با دارا بودن ۹۶۴ شعبه اخذ رای در ۱۴ شهر و ۱۸۰ روستا بیشترین میزان از شعب را به خود اختصاص داده است.

به گزارش اصفهان شرق، فرماندار اصفهان در نشستی با مدیرکل و مدیران ستادی و شهرستانی بنیاد شهید اصفهان با اشاره به حماسه انخابات 29 اردیبهشت ماه، اظهار کرد:  در بین شهرستان ها و مراکز اخذ رأی، شهرستان اصفهان با دارا بودن 964 شعبه اخذ رای در 14 شهر و 180 روستا بیشترین میزان از شعب را به خود اختصاص داده است.

احمد رضوانی سهم شهرستان اصفهان در انتخابات استان را 47 درصد اعلام کرد و گفت: سهم بالا اصفهان در انتخابات، حجم بالای اقدامات و دقت و برنامه ریزی را طلب می کند.

وی رای مردم را به فرموده مقام معظم رهبری فصل الحطاب خواند و عنوان کرد: بنابر فرمایش ایشان، وظیفه همه ما مر قانون است و در همین زمینه همه مجریان و دست اندرکاران موظف به رعایت مر قانون هستند.

فرماندار اصفهان افزود: ملت ایران در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته حضور گسترده ای داشتند و با این حضور و مشارکت جمهوری اسلامی را بیمه کردند.

رضوانی با اشاره به تلاش های دست اندرکاران انتخابات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و در کمال آرامش، عنوان کرد: هدف ما، بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، چراکه این مردم شایسته تکریم و خدمت صادقانه هستند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بنیاد شهید، خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با وجود مشکلات و نواقص، تلاش زیادی برای رفع مشکلات خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران کرده است و در این راه اقدامات موثری انجام داده است.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.