سرویس: اخبار شهرستان 13:04 - دوشنبه 25 اردیبهشت 1396

از طرف خیریه امام حسن مجتبی(ع) شهر حسن آباد برگزار شد؛

جلسه هم اندیشی با خیرین منطقه در جهت خدمات بیشتر به قشر محروم

در آستانه ماه مبارک رمضان از طرف مرکز نیکوکاری و خیریه امام حسن مجتبی(ع) جلسه هم اندیشی با خیرین استانی و منطقه ای به منظور خدمت رسانی به مردم محروم منطقه در مسجد حسینیه شهر حسن آباد برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه علیا، صبح امروز جلسه خیریه امام حسن مجتبی علیه السلام در راستای اهداف عالیه این مرکز و بحث و تبادل نظر جهت بهتر شدن عملکرد خیریه در آینده، در محل مسجد حسینیه شهر حسن‌آباد با حضور خیرین شهر و منطقه و مدعوین و خیرین نیک اندیش محترم از اصفهان با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.

در این جلسه با توجه به اعیاد شعبانیه مدیحه سرایی و مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت علیهم السلام علیرضا جمشیدی انجام شد و مدیر عامل محترم خیریه حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد جمشیدی گزارش عملکرد سال1395 خیریه را به صورت مبسوط ارائه کردند.

جمشیدی در گزارشی میزان درآمد و هزینه خیریه و نحوه هزینه کرد را در شهر و منطقه بیان و به همکاری گسترده این خیریه و مرکز نیکوکاری با کمیته امداد و بهزیستی در راستای کمک به محرومین و نیازمندان اشاره کرد.

جمشیدی در ادامه با اشاره به فعالیتهای این خیریه گفت: عمده فعالیت خیریه را در تأمین جهیزیه خانواده های نیازمند عنوان و در خصوص سایر فعالیت ها همچون کمک به ساخت مسکن، تامین هزینه درمان بیماران، اعطای وام و قرض، کمک هزینه زندگی ایتام و نیازمندان، کمک غیر نقدی و نقدی به محرومین توضیحاتی داد و از برنامه مشترک با کمیته امداد و بهزیستی در شهر حسن‌آباد خبر داد و ی درآمد این مرکز را در سال 95 حدود 4 میلیارد500 میلیون  ریال برآورد کرد که 2 میلیارد200 میلیون ریال آن وارد خیریه شده و2 میلیارد 300 میلیون ریال آن بطور غیر مستقیم از طرف خیریه در امور فقرا هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به راه های کسب درآمد در این مرکز اظهار کرد: در آمد این مرکز از طریق صندوق صدقات در منازل، فروش تاج گل، نذورات، سهم سادات، کفارات، اجناس اهدایی،عقیقه، فطریه، یارانه بهزیستی، رد مظالم واجاره ساختمانهای وابسته به خیریه امام حسن می باشد.

در ادامه آقای عباسی مدیریت کمیته امداد جرقویه علیا در سخنانی کوتاه گفت: با توجه به محرومیت جرقویه علیا و وجود خانواده های نبازمند یکی از راه های محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم کمک از خیرین و تعامل و همکاری ادارات و نهادها با کمیته امداد است.

در ادامه حضار ضمن بحث و تبادل نظر پیشنهاداتی در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم نیازمند در ماه مبارک رمضان و چگونگی توزیع سبد کالا و جذب بیشتر خیرین در این عرصه ارائه دادند.

انتهای پیام/ احمد صادقی

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.